וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפור קיר

אמילי גרינצווייג

20.10.2010 / 18:20

הנהלת הוושינגטון פוסט אסרה על העובדים להשיב לביקורת הקוראים בטוויטר: "המטרה של חשבונות העיתונות היא לנצלן כפלטפורמה לקידום חדשות"

הוושינגטון פוסט הורה לעובדיו שלא להתדיין עם קוראי העיתון בטוויטר. במזכר שהוציאה הנהלת העיתון בעקבות תחלופת ציוצים בחשבון הטוויטר הרישמי של העיתון נאמר: "גם כשאנחנו מעודדים את כולם בחדר החדשות לאמץ את כלי המדיה החברתית, זה חיוני לזכור שהמטרה של חשבונות העיתונות היא לנצלן כפלטפורמה לקידום חדשות, להכניס תוכן על מנת להגביר את הקשר בין הקוראים לבין התוכן של העיתון. אין להשתמש בחשבונות הטוויטר של העיתון על מנת לענות למבקרים או להגיב בשם העיתון, בדיוק באותו האופן שבו עליכם לקיים את קווי המנחה העיתונאיים הרגילים לפיהם אינכם משתמשים בחשבונותיכם הפרטיים במדיה החברתית על מנת לדבר בשם העיתון".

הוצאת המזכר באה בעקבות פרסום מאמר שנוי במחלוקת שכותרתו "החמלה הנוצרית מבקשת את האמת על נזקי ההומוסקסואליות", באתר העיתון. המאמר, שפורסם לאחר סדרת התאבדויות בקרב בני נוער שסבלו מהתעללות בעקבות נטייתם המינית, רמז כי הומוסקסואליות הנה מחלת נפש. קבוצת פעילים להט"בים התלוננה על המאמר בחשבון הטוויטר, כאשר בתגובה הגנו עובדי בעיתון על המאמר.

עוד נכתב במזכר: "כאשר אנו כותבים סיפור, הקוראים שלנו חופשיים להגיב ואנו מספקים להם את המקום לעשות כן. אנו לפעמים עוסקים עם הקוראים בשיחות מילוליות פרטיות אבל ברגע שאנו נכנסים עמם לדיון אישי באמצעות המדיה החברתית, זה ידמה למצב בו אנו מאפשרים לקורא לכתוב מכתב לעורך ולאחר מכן לפרסם הכחשה על ידי הכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully