וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ אחר הגלימה

אמילי גרינצווייג

20.10.2010 / 19:13

עורך בחדשות המקומיות שמפיקה רשות השידור תוקף את הנהלת הרשות על שלא העניקה לו גיבוי משפטי: "כשאני בחקירה צולבת אני צריך לדעת שמעסיקי יעשו הכל כדי לגבות אותי"

עורך מהדורת החדשות המקומיות, נועם יעוז סתר, תוקף את רשות השידור, המפיקה את המהדורות, על כך שלא סיפקה לו את הגיבוי והיעוץ המשפטי להם הזדקק, עקב זימונו לחקירה משטרתית. עוז סתר נחקר במהלך השבוע בחשד להפרת צו איסור פרסום על פרשיית רצח מהחודשים האחרונים. יום לפניו נחקרו גם עורך "מבט", אבי מוסקל וחגי אוזן, כתב החדשות המקומיות.

במכתב שהעביר עוז סתר אתמול להנהלת הרשות הוא כותב כי בלשכה המשפטית של הרשות לא ידע העו"ד במקום מה להמליץ לו לעשות: "כשעובד, ועובד מסור אעיז לציין, מוזמן לחקירה משטרתית בעניין עבירה על צו איסור פרסום, העובד הזה מצפה שההנהלה שלו, שבשמה הוא בעצם עובד, תגבה אותו. תתמוך בו. בייחוד כשנושא חקירתו היא עבודתו – ובעליל לא נעשה כאן שום דבר בזדון. במקרה הטוב טעות בשיפוט. שלושה חוקרי להב 433 חקרו אותי במשך 6 שעות כאלו מדובר בתיק העשור. יש ציתות לטלפון שלי. הם שקלו להשאיר אותי במעצר בית!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עוד כותב עוז סתר: "כשאני מתקשר ללשכה המשפטית של מקום העבודה שלי כדי להתייעץ!!!!!– וגם זה נעשה ביוזמתי, בלי גיבוי והדרכה ... עונה לי עו"ד מנומנם, בקול משועמם, תוך שהוא לועס סנדוויץ' ושותה דיאט קולה, כי אינו יודע מה להמליץ לי לעשות. כשאני בחקירה צולבת מול שלושה חוקרים מיומנים אני צריך לדעת שלפני זה עשו מעסיקי הכל כדי לגבות אותי. שאני לא לבד. אני בטוח שאם זה היה קורה, אולי כל האירוע היה נסגר בשיחת הבהרה עם המשטרה".

יצויין כי לאחר פנייתו ללשכה המשפטית, פנה עוז סתר לאגודת העיתונאים בירושלים, שהפנתה אותו לעו"ד אופיר טל, העובד מטעמה, ששוחח איתו במהלך החקירה.

מרשות השידור נמסר בתגובה: " העובדים קיבלו את מלוא הייעוץ וההדרכה המשפטית הנדרשת בשלב זה. בנוסף הובהר כי במידת הנדרש רשות השידור תעמיד ייצוג משפטי מלא". נועם עוז סתר סרב להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully