וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס מפעל חיים ליודקובסקי, אחימאיר ומרגלית

אמילי גרינצוויג

21.10.2010 / 18:42

אגודת העיתונאים בתל אביב ואוני' בן גוריון יעניקו לשלושת העיתונאים פרס מפעל חיים בטקס הפתיחה של כנס אילת. "תרומתם לעיתונות הישראלית אדירה"

דב יודקובסקי, דן מרגלית ויעקב אחימאיר יקבלו פרס מפעל חיים, בכנס אילת לעיתונות. אגודת העיתונאים בתל אביב, יחד עם אוניברסיטת בן גוריון בנגב, תעניק לשלושת העיתונאים הוותיקים את הפרסים, בטקס הפתיחה של כנס אילת ב-21 בנובמבר.

בנימוקי הבחירה של הנהלת אגודת העיתונאים נאמר כי יודקובסקי הוא מהאבות המייסדים של העיתונות הישראלית החדשה, שגידל דורות של עיתונאים ומאדריכליה החשובים והמשפיעים של העיתונות הישראלית המודרנית. בעל מוניטין וזכויות רבות בעיצוב פניה של החברה הישראלית.

יעקב אחימאיר, מעמודי התווך של השידור הציבורי. מייצגה של העיתונות השקולה, האמינה והרצינית בישראל. דן מרגלית זכה בפרס על תרומתו בפעילות העיתונאית להעשרת המידע בקרב הציבור, הן אודות לחשיפותיו והן אודות לפרשנויותיו.

בשנים הקודמות זכו בפרסים העיתונאים ירון לונדון, מוטי קירשנבאום, סבר פלוצקר, יואל מרקוס, שלום קיטל, טומי לפיד ז"ל, חיים יבין ורון בן ישי .

יוסי בר מוחא, מנכ"ל אגודת העיתונאים בתל אביב ויו"ר כנס אילת לעיתונות מסר: "הנהלת אגודת העיתונאים בחרה בשלושת העיתונאים המובילים הללו בשל תרומתם האדירה לעיתונות בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully