וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן ברינק אוהב את זה ברשת שוקן

אמילי גרינצווייג

24.10.2010 / 16:54

עורך רייטינג לשעבר חוזר לפרינט. טן ברינק יכתוב למוסף הארץ ולעיתון העיר המתחדש. בנוסף, הוא מצטרף ככותב ומפתח תוכן לסוכנות ADD

ירון טן ברינק, עורך רייטינג ומבקר הטלוויזיה היומי של ידיעות אחרונות לשעבר, מצטרף לרשת שוקן.

בסוף השבוע האחרון הופיע הטקסט הראשון של טן ברינק במוסף הארץ, במסגרת כפולה קבועה שתעסוק בנושאי תרבות אקטואליים. את הכפולה יכתבו כותבים מתחלפים שטן ברינק יהיה אחד מהם בתדירות גדולה מהשאר, כמו גם כתבות מגזין במוסף. בנוסף, טן ברינק צפוי לקחת חלק גם בפורמט המתחדש של עיתון העיר, שם יכתוב מדור תרבות אישי בשם "הלם תרבות".

טן ברינק אמר בתגובה: "אני שמח לסגור מעגל ולחזור לרשת שוקן בה התחלתי את הקריירה שלי לפני 18 שנה. אני גאה להימנות על צוות הכותבים האיכותי של מוסף הארץ".

כמו כן, טן-ברינק מצטרף ככותב ומפתח תוכן למחלקת התוכן של סוכנות ADD, בניהולו של ירון ליכטנשטיין, עד לאחרונה מנכ"ל סוכנות לוק. הצטרפותו של טן-ברינק לקבוצה מגיעה ימים ספורים לאחר מינויו של אליאב גולדפריד, עד לאחרונה סגנו במגזין רייטינג, למנהל מחלקת התוכן של קבוצת ADD.

ממשרד יחסי הציבור של קבוצת ADD, דני לוי תקשורת נמסר:
"מחלקת התוכן של קבוצת ADD מגייסת בימים אלה יוצרים, כותבים ובמאים בולטים רבים לשורותיה, זאת כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות של הקבוצה בתחומי התוכן והפיתוח. ירון טן-ברינק הוא אחד האנשים המוכשרים בתעשיית התקשורת הישראלית ואנו מברכים על הצטרפותו כמיוצג במחלקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully