וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 8 ישדר את העצרת לזכר רבין

אמילי גרינצווייג

25.10.2010 / 15:11

לאחר ששלושת הערוצים המרכזיים בחרו שלא לשדר את העצרת בכיכר רבין במוצ"ש, ערוץ 8 יעביר אותה במלואה בשידור ישיר

ערוץ 8 ב- HOT יעביר בשידור חי את העצרת המרכזית לציון 15 שנה לרצח ראש הממשלה יצחק רבין במוצאי שבת הקרובה, זאת לאחר שהתברר כי אף אחד מערוצי הברודקאסט, ערוץ 1, 2 ו-10, לא יעבירו בשידור חי את האירוע.

לעצרת שתיערך בכיכר רבין בתל אביב, ביום שבת ה- 30/10 בשעה 20:00, צפויים להגיע עשרות אלפי אנשים מכל רחבי הארץ. העצרת, תעמוד בסימן "ממשיכים את דרכו" במעמד נשיא המדינה, שמעון פרס ותארח אמנים רבים ביניהם רונה קינן, אברהם טל, יהודה פוליקר ושלומי שבן. את העצרת ינחה מודי בר און.

מנהל ערוץ 8, אייל אופנהיים: "הופתענו לקבל את פנייתם של מארגני העצרת במסגרתה נאמר לנו כי אם ערוץ 8 לא ירים את הכפפה העצרת לא תשודר. ערוץ 8 ו- HOT חשים חובה ציבורית לשדר את העצרת במלואה ובשידור ישיר ואנו פועלים על מנת להביא את השידור לכל מי שיבקש לראותו".

חמי סל, מפיק העצרת: " אנו מודים וגאים בערוץ 8 ב-HOT שלקח על עצמו את שידור העצרת מתוך מחויבות, אחריות וחשיבותה של העצרת. עברו רק 15 שנה לרצח הנורא, לא האמנו שערוצי הטלוויזיה המרכזים בארץ יעברו לסדר היום כל כך מהר".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "בערוץ הראשון רואים חשיבות רבה לציון מועדים ואבני דרך לאומיים בלוח השידורים ובכללם יום השנה לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל. במסגרת שידורי הערוץ הראשון, שבעבר שידר את העצרת, הופקו השנה ושודרו תכניות להן הוקדשו משאבים ומחשבה רבה וזאת על מנת לגוון ולגעת בנושא חשוב זה מזוויות נוספות. יחד עם זאת, במידה ולא יימצא ערוץ מרכזי אחר לשידור העצרת נשקול שוב את שידורה בערוץ הראשון. רשת ג' של 'קול ישראל' תשדר גם השנה, כבכל שנה, את העצרת בשידור חי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully