וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב לביא וערוץ הספורט כבר לא

אמילי גרינצווייג

25.10.2010 / 18:52

פרשן הכדורסל ומגיש "חמישיות" סיים את דרכו בערוץ, אחרי 15 שנה. לביא: "אפשר לומר שלי אין זמן בשביל ערוץ הספורט ולערוץ אין כסף בשבילי"

אביב לביא, מגיש ופרשן הכדורסל של ערוץ הספורט, סיים את דרכו בערוץ. בכך הגיעה לסיומה תקופה של 15 שנה במהלכן לביא היה אחד הפרצופים המזוהים ביותר עם הכדורסל הישראלי, גברים ובעיקר נשים, בשידורי הערוץ.

המהלך החל לתפוס תאוצה עם איבוד זכויות השידור של ליגת העל בכדורסל נשים לטובת ONE, ליגה שלביא ליווה במשך השנים כפרשן הראשי של שידורי המשחקים ונחשב למומחה וידען בולט בענף. כמו כן, הערוץ העדיף למכור לערוץ 10 את שידורי מכבי תל אביב ביורוליג, סיקור שבעונה שעברה זכה לתכניות מקדימות ותכניות סיכום בערב המשחק, בהם לקח חלק לביא, והעונה הערוץ ויתר עליהם.

לביא היה גם מגיש מגזין הכדורסל "צעדים", שעלה ב99', ומאוחר יותר, "חמישיות", לצד עפר שלח. המגזין חזר לעונה חדשה בשבוע שעבר ובתוכנית הראשונה התברר כי שחקן הכדורסל גילי מוסינזון תפס את מקומו של לביא לצדו של שלח.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי עד שעות ספורות לפני שידור התוכנית הראשונה עדיין התנהל משא ומתן כספי בנוגע להצעה החדשה שהוגשה ללביא, שהוגדרה על ידי גורמים בערוץ "מעליבה". לביא הגיש הצעה נגדית שלא התקבלה ומוסינזון הפך למגיש הקבוע במקומו. יש לציין כי בעונה שעברה, לביא שימש גם כפרשן במהדורת הלילה של "חדשות הספורט" בימים בהם מכבי תל אביב שיחקה ביורוליג, תפקיד אותו ממלא העונה המאמן ארז אדלשטיין. כמו כן, בשנה האחרונה הצטרף לערוץ גם פרשן הכדורסל ועורך מדור הספורט של החינמון ישראל היום, אלי סהר.

לביא, עיתונאי ותיק, שימש במשך השנים ככתב מגזין במוסף הארץ, שם גם כתב תקופה ארוכה את מדור ביקורת התקשורת של העיתון. משם עבר למעריב ובשנים האחרונות הוא מתמקד בסיקור וכתיבה מגזינית נרחבת בנושאי איכות הסביבה, כמו גם במקומון זמן תל אביב, שם הוא כותב טור אישי. במקביל, לביא מגיש את התוכנית "יהיה בסדר" בגלי צה"ל בימים שני – רביעי, יחד עם אסף ליברמן.

אביב לביא: "אפשר לומר שלי אין זמן בשביל ערוץ הספורט ולערוץ אין כסף בשבילי. במהלך הקיץ הערוץ איבד את זכויות השידור של שניים מהמפעלים שהייתי מעורב בהם - כדורסל הנשים ומכבי תל אביב ביורוליג. במקביל, התכנית שלי בגל"צ הפכה לכמעט יומית, ויחד עם העבודה במעריב אני מאוד עמוס. הם הציעו שאמשיך בחמישיות, אבל הסכומים שהם מוכנים לשלם לא מצדיקים מבחינתי את המאמץ".

מערוץ הספורט נמסר בתגובה: "אנו לא מנהלים את עניינינו דרך התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully