וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Teenk מקים משרד פרסום חדש שיפנה לסטודנטים

וואלה! ברנז'ה

26.10.2010 / 17:56

המשרד החדש, Bee.A, הוא בשיתוף החברות הכלכליות של המכללה למנהל ואוניברסיטת תל אביב. ההשקעה הראשונית עומדת על סך של חצי מיליון דולר

בפעם הראשונה בתעשיית הפרסום הישראלית, קם השבוע משרד פרסום ושיווק שיספק פתרונות שיווקיים ופרסומים ייעודיים לאוכלוסיית הסטודנטים. המשרד החדש ייקרא Bee. A והוא ילווה את המוצרים והמותגים של המפרסמים החל משלב החשיבה ובניית המסרים, דרך הקריאייטיב והפצת המסרים.

Bee.A הוא בבעלות החברות הכלכליות של המכללה למנהל (פל"ס) ואוניברסיטת תל אביב (נכ"ס) ומשרד הפרסום לצעירים teenk. Bee. A יפעל בקרב הסטודנטים במתודה דומה לזו של משרד הפרסום teenk, החל מפרסום און-ליין ואוף-ליין מסורתי, דרך פעילות שטח ממוקדת קהל יעד וכלה בפעילות ברשתות חברתיות ואתרי שיתוף ותוכן גולשים.

כמו כן, המשרד יעמיד לרשות המותגים והחברות המסחריות מערך סטודנטים פעיל, מאורגן היטב ומגוון, המונה למעלה מ- 500 סטודנטים מובילי דעה מכל רחבי הארץ באמצעותם יוכלו החברות לקיים קבוצות מיקוד ומחקר, פיצוח בריפים ספציפיים והפצת המסרים בצורה ישירה הן בשטח והן באפיקי המדיה השונים.

ההשקעה הראשונית של הגופים בחברה החדשה עומדת על מעל חצי מיליון דולר. בין לקוחותיה הראשונים של החברה כבר נמנים נוקיה, פלאפון, שטראוס וכעשר חברות נוספות אשר חתמו על הסכמי התקשרות בשבוע האחרון.

רון שדה, מנכל Bee.A: "הסטודנטים יהוו גורם מרכזי בעשייה ובתהליך קבלת ההחלטות. Bee.A תפעיל פאנלים המורכבים מסטודנטים מובילי דעה עבור המותגים המובילים במשק הישראלי, במטרה להבין לעומק את התייחסותם למוצר/מותג, וכן בחינה ראשונית של דרכי מיתוג ושיווק המוצרים לקהל יעד ספציפי וייחודי זה".

  • עוד באותו נושא:
  • teenk
  • Bee.A

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully