וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ עבד: ערוץ 1 ישדר את העצרת לזכר רבין

אמילי גרינצווייג

26.10.2010 / 19:30

לאחר שפורסם כי רק ערוץ 8 ישדר את העצרת והוקמה קבוצה בפייסבוק של "אזרחים שאכפת להם", הוחלט הערב כי העצרת תשודר גם בערוץ הממלכתי

ערוץ 1 ישדר בשידור חי את העצרת המרכזית לציון 15 שנה לרצח ראש הממשלה, יצחק רבין, במוצאי שבת הקרובה. זאת לאחר שערוץ 8 הודיע אתמול על כך שישדר את העצרת לאחר שהתברר כי ערוצים 1, 2 ו-10, לא יעבירו בשידור חי את האירוע.

מרגע פרסום ההודעה, החל לחץ ציבורי, שכלל גם מחאה במסגרת קבוצה בפייסבוק תחת השם "זוכרים את רבין, משדרים את העצרת" שהוקמה על ידי "אזרחים שאכפת להם" והופנתה להנהלת רשות השידור והיו"ר אמיר גילת בראשה, בדרישה לקיים את השידור בערוץ.

יצויין כי כעת תשודר העצרת בשידור חי בערוץ 8, ערוץ 1 וכן ברשת ג' של "קול ישראל".

חמי סל, מפיק העצרת: "לראשונה מזה 15 שנים, מצאנו את עצמנו שבוע לפני העצרת כשאף אחד מהערוצים המרכזיים אינו מוכן לשדר. אז הגיעו בצורה נחרצת ערוץ 8 ואייל אופנהיים ואמרו שהם לוקחים את האחריות על השידור. בעקבות הפרסום, פנה ערוץ 1, לאחר שהשיב כבר בשלילה, כאמור, וביקש לשדר את העצרת. לולא ערוץ 8 לא היה מתקיים שידור טלוויזיוני של האירוע. אני שמח על התוצאה הסופית. ניפגש בכיכר".

מערוץ 8 נמסר :"ערוץ 8 מברך את רשות השידור על ההחלטה החשובה ומבטיח לשמש תמיד אכסניה לאירועים בעלי חשיבות ומשמעות ציבורית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully