וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנרכיה ברשות השידור

אמילי גרינצווייג

1.11.2010 / 16:12

מנהלי החטיבות שלא מילאו אחר ההוראות החדשות קיבלו מכתבי השעיה, המשחק המרכזי בליגת העל הערב הועבר לערוץ הספורט וממחר - אין "מבט"

אנרכיה ברשות השידור? ועדי העובדים מוחים על כך שמחר יוחל שעון הנוכחות ותופסק העברת התשלום על שעות נוספות. הנהלת רשות השידור הוציאה מכתבי השעיה אל מנהלי החטיבות, בהם נכתב כי בעקבות העובדה שלא הוכנו שיבוצי עבודה לפי ההנחיות החדשות ולא נלקחו כרטיסי נוכחות, "הנך מתבקש שלא להגיע למקום העבודה ולא ישולם לך שכר".

בתגובה הוציא ועד עובדי ההנסה הודעה לעובדים לפיה: "אנו מורים לעבוד לפי הסכמי העבודה הקיימים ולדווח כפי שדיווחנו כל השנים". בהודעת הוועד נאמר כי חומרים וכתבות המגיעים מקבלנים חיצוניים, אולפני חוץ וכל חומר שלא נעשה באמצעות עובדי ההנדסה לא ישודר ולא יועבר לחדרי עריכה.

גורם בוועד אמר לוואלה! ברנז'ה :"אם מתייחסים אלינו כמו לילדים קטנים, אז הם התחילו. אנחנו שלוש שנים מנהלים משא ומתן לא בכדי, יושבים יחד כדי להתקדם והם התחילו עם ההנחתות האלה באופן חד צדדי. יש הסכמים". יש לציין כי מופעל לחץ מטעם מליאת הרשות לחברי הוועדים בבקשה לחזור בהם מהעיצומים.

כעת מסתמן כי גם שידורי הרדיו יופסקו החל מחצות ועד לשעה 06:00, זאת בעקבות טענות בוועד הטכנאים על קיצורי משמרות במסגרת הסכם העבודה בלילה על ידי הנהלת הרשות, דבר המהווה לטענתם הפרת הסכם עבודה. גורם בוועד אמר לוואלה! ברנז'ה :" יש אנרכיה שלמה. ברור שההנהלה לא מצליחה לנהל את רשות השידור. הניהול הוא כושל מנהלתית, פרסונלית וכספית. מדובר בפשיטת רגל מוחלטת. ההנהלה מתנהגת בקיסרות של הפקרות, העובדים קוראים לראש הממשלה למנות הנהלה קרואה לרשות לאלתר".

כאמור, מחר אמור להיכנס לתוקפו נוהל הפעלת שעון הנוכחות והפסקת התשלום עבור שעות נוספות שאינן בפועל. נוכח זאת יופסקו שידורי הטלוויזיה החיים בשעה 19:00, כאשר לאחר מכן ישודרו שידורים חוזרים ולקטים בלבד. מהדורת מבט לא תשודר החל ממחר. בשעה 17:30 ישודר מגזין אקטואליה בו ישולב גם מגיש "מבט", ינון מגל.

מרשות השידור נמסר בתגובה לנושא המכתבים שהוצאו למנהלים: "לא מדובר במכתבי פיטורים אלא במכתב המבהיר את עמדת ההנהלה באשר לסירוב לקבלת עבודה חלקית. המכתבים נשלחו למנהלי חטיבה שלא מילאו אחר ההוראות המפורטות של ההנהלה, לא לקחו כרטיסי נוכחות, ולא הכינו סידורי עבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully