וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודי ניר מוזס שלום נגד חנוך דאום ושרה נתניהו

אמילי גרינצווייג

2.11.2010 / 15:35

אחרי סטטוסים מרומזים בפייסבוק, עכשיו הכל יוצא החוצה בטוויטר: הסלמה נוספת בגזרה הרותחת מאינטרסים וסגירת חשבונות בין ג'ודי ניר מוזס שלום לחנוך דאום ושרה נתניהו

שיא חדש במערכת היחסים המתוחה בין ג'ודי ניר מוזס שלום לבין חנוך דאום, בעל הטור בידיעות אחרונות ומקורבם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו, שרה.

היום (שלישי) האזינה, כך מסתבר, ג'ודי לתכנית "עושים צהריים" עם יעל דן בגלי צה"ל, שם התראיין דאום אודות ערב של עמותת "עמיתים", בה הוא מתנדב. זמן קצר אחר כך הופיע בחשבון הטוויטר שלה הציוץ הבא: "שומעת את חנוך דאום ברדיו. כזה תת רמה כששרה לא כותבתקסט הוא נשמע מביך" (השגיאות במקור).

יש להזכיר שמוזס-שלום היא רעייתו של המשנה לראש הממשלה, סילבן שלום, ואחת מבעלות השליטה בידיעות אחרונות, בו כותב מדי שבוע דאום את טורו. בחודש האחרון פיזרה מוזס שלום מספר פעמים סטטוסים חריפים בעמוד הפייסבוק שלה, מבלי להזכיר במפורש את שמו של דאום, אך קשה היה שלא להבחין כי הוא מושא ההערות שלה. על פי ההערכות, המתקפה של מוזס שלום על דאום החלה לאחר שפרסם טור ב"המוסף לשבת" בו תקף בחריפות את סילבן שלום.

חנוך דאום מסר בתגובה: " ג'ודי היא אישה לא שגרתית ומצחיקה בעיניי, ואילולא הייתה לנו דמות כמותה בחיינו הציבוריים, היינו כולנו מתהלכים פה בשעמום מסוים. רק אלוהים יודע למה לא ליהקו אותה לעונה הבאה של 'מחוברות'. ולגבי טענותיה הקונקרטיות, לפיהן אני הומו בארון וכי יש מי שמקלידה לי את הטורים, אומר את זאת: בעל המאה הוא בעל הדעה, ומי אני שאתווכח".

ג'ודי ניר מוזס שלום מסרה כי היא "לא מגיבה על הטוויטר שלה". ואולם, כמה שעות לאחר פרסום הציוץ הראשון, עידכנה ניר מוזס בציוץ נוסף: "לכל מי ששאל אותי התכונתי לשרה בק" (כתבת ערוץ 2).

מלשכת רה"מ ומלשכת השר שלום לא התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully