וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבתי להתאבד בזמן החקירה שלי"

אמילי גרינצווייג

2.11.2010 / 19:09

עו"ד גלאט ברקוביץ' פרצה בדמעות במהלך עדותה בבית המשפט בפתח דיון ההוכחות בתביעה שהגישה נגד ברוך קרא ועיתון הארץ

"חשבתי להתאבד בזמן החקירה שלי", כך סיפרה היום עורכת הדין ליאורה גלאט-ברקוביץ' במהלך עדותה בבית המשפט המחוזי בתל אביב בפתח דיון ההוכחות בתביעה שהגישה נגד העיתונאי ברוך קרא ועיתון "הארץ" בעקבות חשיפתה כמקור בפרשת "האי היווני".

ברקוביץ' פרצה בדמעות במהלך עדותה, וסיפרה שחשבה להתאבד באמצעות חגורת עור ממעילה, אולם היא שכחה את המעיל בביתה. "חשבתי כשעצרו אותי ואני אגיע עם אזיקים לאולם המעצרים ותבוא אלי עיתונאית מטומטמת ותשאל: 'ליאורה, מה יש לך להגיד?'".

היא טענה שכאשר שוחחה עם קרא, היא אמרה לו שהיא אם חד הורית ושישמור עליה בתור המקור שלו, אולם הוא התקשר אליה לאחר פרסום הכתבה מהמספר הפרטי שלו ושאל איך היתה הכתבה והאם היא שבעת רצון. "אמרתי לעצמי, למה אתה מתקשר אלי, אני הרי גמרתי את הקשר איתך. מה אני 'גרון עמוק', מה יש בינינו רומנטיקה עיתונאית? צריך להיות אוויל כדי להתקשר למקור שלך אחרי הפרסום. מה הוא חשב, שאומר לו 'חיי נהרסו?'".

במהלך הדיון הציגה ההגנה קלטות וידאו בהן נשמעת גלאט ברקוביץ' בחקירתה. באחת ההקלטות נשאלת ברקוביץ' על תלונותיה לגבי כתב הארץ :"אין לי תלונות אליו..למה אתם צריכים..למה אתם צריכים לחקור אותו? למה? מה הוא עשה לא בסדר". כן נשעמת ברקוביץ' כאשר היא אומרת, כי יתכן והייתה צריכה לבקש מן הכתב שיתקשר מטלפונים בטוחים אבל לא עשתה כן וכי אין לה בעיה עם הפרסום בערוץ 2.

כשנשאלה לפשר הסתירה בין טענותיה לנאמר בהקלטות אמרה בשלב הזה של החקירה היתה בלחץ ובמיגרנה, כן אמרה כי דיברתי שאמרה בשלב הזה של החקירות היו דברים לא נכונים.

נציג עיתון הארץ, עו"ד זאב לאונד, אמר כי ברקוביץ' ממציאה את הדברים ושבכל שיחותיה עם קרא מעולם לא התלוננה על התנהלותו ולא אמרה לו שעליהם שוחח בקווי טלפון בטוחים. לדבריו, היא "ממציאה הכל למטרת התביעה".

ברוך קרא אמר בתגובה:"היות ושלב ההוכחות התחיל רק היום ולא יהיה ראוי בשלב זה להגיב באופן ספציפי על הטענות שמשמיעה הגברת גלאט ברקוביץ' במשפטה, על אחת כמה וכמה כשמדובר באמצע עדותה. כפי שטענו בתשובה לכתב התביעה אנו סוברים שמדובר בטענות מופרכות שהומצאו על ידי התובעת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully