וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוגו חדש לחדשות 10

אמילי גרינצווייג

3.11.2010 / 11:11

בכנס חדשות 10, שנערך בסוף השבוע, הוצגו הפורמט המעודכן של החברה, תמונות ראשונות של האולפן החדש והלוגו, שנחשף כאן לראשונה

בסוף השבוע פורסמו פרטים אודות כנס חדשות 10, שנערך בתאטרון גבעתיים, בעקבות הודעה לעיתונות שהוציא הערוץ. בכנס הציגו ראשי החברה את פורמט החדשות החדש והוצג גם הלוגו החדש של הערוץ, שנחשף פה לראשונה.

במהלך הכנס אמר יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10: "נדמה לי שזהו כנס חברה ראשון שהנושא איננו משבר כזה או אחר. המשברים מאחורינו. הערוץ וחברת החדשות, נמצאים לפני תקופת פיתוח וצמיחה. יחד עם האולפן החדש שממון רב הושקע בפיתוחו, מושק לוח שידורים תחרותי. נגמר עידן השידורים החוזרים ותוכניות 'שדר ושלם'. מחלקת התוכן של הערוץ הוציאה מספר חסר תקדים של תוכניות לפיתוח, שאת תוצאותיו נראה בשנתיים הקרובות. אחרי כל הקש שאכלנו מגיע לנו כיף. חברים, אנחנו הולכים לנצח. עוד תהיינה אכזבות, עוד נחווה כישלונות אבל הדרך ברורה. ערוץ 10 הולך לתפוס את מקומו כערוץ מוביל".

את הפורמט החדש הציג מנכ"ל חדשות 10, ראודור בנזימן, שהתייחס בין היתר לנתונים ממחקרים שערכה מחלקת המחקר של הערוץ בתקופה האחרונה על השינויים בהרגלי צריכת החדשות בישראל בשנים האחרונות. במהלך הכנס הוקרן סרט עם תמונות ראשונות מהאולפן החדש הנבנה בימים אלה בבית הורד בגבעתיים, מקום מושבו של ערוץ 10 וחברת החדשות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully