וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנית הספורט ברדיו ת"א 102FM לשנה נוספת

אמילי גרינצווייג

3.11.2010 / 16:32

התכנית, בהפקת ערוץ הספורט, תמשיך לשנה רביעית ברדיו ת"א. שני הגופים אף ירחיבו את שיתוף הפועלה במספר תחומים

לאחר שלוש שנות שיתוף פעולה, רדיו ת"א 102FM וערוץ הספורט הודיעו היום (רביעי) כי יאריכו את ההסכם ביניהם וימשיכו לשדר את "תכנית הספורט של ישראל" לשנה נוספת בתחנה.

את התכנית ימשיכו להגיש דני ענבר, שלמה שרף, נדב יעקובי, אלי אוחנה ואבי מלר, אליהם יצטרף השדר יורם ארבל. בין השאר יימשך שיתוף הפעולה של שני הגופים בשידורי המשחקים של הפועל ת"א בליגת האלופות בארץ ובחו"ל.

בנוסף הודיעו הגופים כי ירחיבו את שיתוף הפעולה בכמה תחומים, בהם נסיעות משותפות למשחקים הבולטים מחוץ לארץ, לצד שידור תכניתו של יורם ארבל בימי חמישי מאולפן חוץ ייעודי שיוקם בהיכל נוקיה, בעת משחקיה של מכבי ת"א ביורוליג.

התוכנית משודרת מדי ערב ברדיו תל אביב 102FM, בין השעות 20:00 – 18:00. ומועברת בסינדיקציה לתחנות רדיו דרום, רדיו חיפה רדיו קול הים האדום ורדיו גלי ישראל. על פי סקר ה- TGI האחרון, שפורסם בחודש יולי 2010, נחשבת תכנית הספורט למואזנת ביותר בישראל,

מנכ"ל רדיו ת"א 102FM, דני נישליס, מסר כי: "שיתוף הפעולה של רדיו ת"א עם ערוץ הספורט הוא אסטרטגי במיוחד לשני הגופים ואנו מאד מרוצים מתוצאותיו, כמו גם בטוחים כי הוא יימשך עוד שנים רבות".

מערוץ הספורט נמסר בתגובה: "הארכת ההסכם היא צעד מתבקש, לאור הצלחתה של התכנית ברדיו תל אביב. ערוץ הספורט ממשיך לספק עניין לחובבי הספורט בכל הפלטפורמות העומדות לרשותו, טלוויזיה, אינטרנט סלולר וכמובן גם בתכנית הרדיו ב- 102FM".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully