וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיווח שבילבל אותם

אמילי גרינצווייג

3.11.2010 / 18:37

הודעה לבורסה של "הכשרת הישוב" בה נכתב כי מנכ"ל מעריב, אווה מדז'יבוז', סיימה את תפקידה לפני שלושה שבועות, ייצרה סערת שווא בביצה

סערה לא מבוטלת התחוללה אחר הצהרים (רביעי) במסדרונות מעריב ועולם התקשורת בעקבות הודעה שהוציאה חברת הכשרת היישוב לבורסה לפיה אווה מדז'יבוז', מנכ"ל קבוצת מעריב מזה כשנה, "חדלה לכהן בתפקידה".

בהודעה נכתב כי מדז'יבוז' סיימה את תפקידה ב-12 באוקטובר והסיבה שפורטה הייתה: "מעריב הוצאת מודיעין בע"מ אינו עוד 'תאגיד נשלט' החל מן המועד בו דווחה נושאת המשרה כ'חדלה לכהן' ".

במשך שעה ארוכה החליפו אנשי מעריב טלפונים בהולים וסיפרו כי הם לא מבינים מה קורה וכי "פה באמת כבר אי אפשר לדעת כלום". חלקם העיד כי ראה את מדז'יבוז' במסדרונות העיתון בימים האחרונים ונראה שהיא ממלאת את תפקידה כרגיל.

למעשה, מדובר בעניין טכני לפיו נדרש שינוי בהגדרות התפקידים בעקבות צמצום אחוזי שליטת חברת הכשרת היישוב במעריב. כזכור, בחודש שעבר הושלמה עסקת מעריב, כאשר איש העסקים זקי רכיב סיכם על העברת יתרת התשלומים להם התחייב בהסכם ההשקעה. עם השלמת העסקה מחזיקים רכיב, שמונה ליו"ר הדירקטוריון בעיתון, ועופר נמרודי, בעלי חברת הכשרת היישוב, 44% ממעריב כל אחד, כאשר היתר מוחזק בידי הציבור.

משה דבי, דוברו של זכי רכיב, הרגיע את הרוחות ומסר בתגובה: "אווה מדז'יבוז' תמשיך לכהן כמנכ"ל מעריב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully