וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליאת רשות השידור אישרה את ההסכם עם ועדי העיתונאים

אמילי גרינצווייג

4.11.2010 / 18:01

המליאה אישרה פה אחד את ההסכם, עליו בירכו באגודת העיתונאים. חברים בוועד העיתונאים, אותם מייצגת האגודה, חושבים מצידם כי מדובר בסופו של השידור הציבורי. גילת: "צעד חשוב"

מליאת רשות השידור אישרה היום (חמישי) פה אחד את עקרונות ההסכם הקיבוצי המיוחד בין רשות השידור לבין האיגוד הארצי של עיתונאי ישראל.

בדיון המליאה, בראשות היו"ר אמיר גילת ובנוכחות מנכ"ל הרשות, מוטי שקלר, סוכם עוד כי תוקם ועדה אשר תלווה את ההתקדמות ברפורמה בראשות יו"ר הרשות ובהשתתפות יו"ר ועדות המליאה.

באשר להסכם למימון הרפורמה, החליטה המליאה להביא את הנושא לדיון בוועדת הכספים של המליאה, אשר תביא המלצה לאישור המליאה בתום הדיון על הסכם זה. תכנית ההשקעות לשדרוג התשתיות הטכנולוגיות ברשות השידור אושרה פה אחד ע"י המליאה. כמו כן אושרו עקרונות המבנה הארגוני החדש שיכלול 1271 תקנים.

בישיבה סערו הרוחות ואנשי ועד העיתונאים טענו כי אישור ההסכם יביא לסופו של השידור הציבורי.

יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, סיכם את הישיבה ואמר: "צעדנו היום צעד חשוב לקראת הרפורמה ואני חושב שניתן לומר באופן מוחלט כי אנו נמצאים ממש בפתחה".

בנוסף, אגודת העיתונאים בירושלים תתכנס בימים הקרובים כדי לאשר את הסכם הרפורמה. מהאגודה נמסר כי היא: "מברכת על החלטת מליאת רשות השידור לאשר את עקרונות הסכם הרפורמה. החלטה זו סוללת את הדרך לחתימה הסופית על ההסכם".

כזכור, רק בימים האחרונים חזרו הצדדים למשא ומתן ופתחו במרתון דיונים בן שבועיים, כאורכה של הדחייה עליה הסכימה הנהלת רשות השידור בהחלת שעון הנוכחות והפסקת התשלומים על שעות נוספות. ועדת הטלוויזיה של המליאה לא אישרה את הלוח החדש שהציע המנכ"ל שקלאר, בהיערכות לסנקציות הוועדים, שכלל הפסקת שידורים חיים עד השעה 19:00, ביטול מהדורת מבט, ושיבוץ שידורים חוזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully