וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג שבועי: כן, שוב מאסטר שף

חגי קראוס

7.11.2010 / 19:27

נתוני הפתיחה הטובים של "רוקדים עם כוכבים" הרימו את כל שבוע הצפייה לשיאים חדשים. כל ערב ניצח את קודמו, עד שבראש התבססה "מאסטר שף" על שני פרקיה. "מעצר בית" ממשיכה לדשדש

זה היה שבוע של שיאי צפייה, כאילו היה מדובר באמצע החורף. לרשת שתי תכניות בעשירייה הראשונה של טבלת הרייטינג השבועית עם מספרים שכבר מזמן לא נרשמו אצלה, אבל שתיהן היו חלק משבוע ההשקה של "רוקדים עם כוכבים", שעוד תצטרך להוכיח בשבועות הקרובים שלא היה מדובר רק בסקרנות ראשונית אחרי קמפיין קידום אגרסיבי במיוחד. תכנית הפתיחה, מיום שני, תופסת את המקום השלישי עם 28.3% וזו שהגיעה למחרת, מקום אחד מתחתיה, עם 27.8%.

על שני המקומות הראשונים בטבלה השבועית משתלטת "מאסטר שף" ברעש גדול. תכנית מוצ"ש שוברת את מחסום ה-30 ורושמת נתון מדהים לשלב כזה של העונה – 31.8%. התכנית של יום חמישי במקום השני, עם מספרים קטנים רק במעט – 29.7%. קשה היה להתעלם השבוע מהעובדה שמאז השקת "רוקדים" ברשת, הרייטינג של תכניות קשת הלך וגדל מדי יום, עד אשר הובטח כי בראש הטבלה השבועית תתייצב תכנית שלה, מה שמיד גרם לכל תאוריות הקונספירציה בתעשייה להתאוורר מחדש.

עוגן הפריים טיים השני של קשת, "אל תפיל את המיליון", חוזרת למספרים נורמליים. התכנית של יום רביעי עם 27.5% במקום החמישי, וזו של שישי סוגרת את העשירייה עם 21.7%. "חיים אחרים", שנהנית עד אין קץ מהעובדה שהיא משודרת מיד אחרי "מאסטר שף" מתמקמת במקומות השביעי והשמיני עם 23% ו22.9%.

כמו בשבועות הקודמים, "מעצר בית", מסתמנת כאכזבת הרייטינג היחסית של סתיו 2010 של קשת. הפרק ביום רביעי רושם 18.6% במקום ה-11 וזה של שישי, 15.6%, במקום ה-15. שתי התכניות הראשונות של "אולפן לילה" עם תמר איש שלום, רושמות 16.3% ו14.6%, אך גם הן מרוויחות מהמקפצה שהותירה "רוקדים".

חדשות 2 עם ממוצע שבועי של 21.8% במקום התשיעי, שלוש מקומות מתחת לחדשות השבת עם 24.1%. חדשות 10 עם ממוצע של 11.7% בממוצע, אך הנתון הלא רע יחסית הזה שלה, מעניק לה רק את המקום השלישי בין התכניות הנצפות ביותר של הערוץ, כשמקדימות אותה "לרדת בגדול" עם 13.3% ומשחק הכדורסל בין מכבי ת"א לפרטיזן בלגרד שרשם 11.9%.

בערב שבת, "אולפן שישי" עם 18%, יומן בערוץ 1 עם 6% ו-"השבוע", גרסת הסטנד ביי, בערוץ 10, עם 4.1% בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully