וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים מקומיים

אמילי גרינצווייג

8.11.2010 / 18:04

בעקבות החלטת מועצת הכבלים להעביר את הפקת החדשות המקומיות מרשות השידור ל-קודה תקשורת, תרד מהאוויר התכנית היומית "מכל מקום", מבט תיאלץ לעבוד קשה יותר ומה יהא על העובדים?

התוכנית היומית "מכל מקום", המבוססת על תכני המהדורות המקומיות ומשודרת בערוץ 1, תורד מלוח השידורים עם העברת הפקת המהדורות מידי רשות השידור לחברת קודה תקשורת. זאת לאחר שלוש שנים בהן הופקו על ידי רשות השידור.

במהדורת "מבט" עצמה לא צפויים שינוים פרסונליים בעקבות כך, אך המערכת תיאלץ להתמודד באמצעות האמצעים הקיימים להפקת שתי כתבות נוספות מדי ערב בכדי לכסות על השתיים מתכני החדשות המקומיות בהן השתמשו עד כה בכל מהדורה.

אתמול שלח מנהל חטיבת החדשות, יורם כהן, מכתב לעובדי המהדורות המקומיות לפיו יעשו מאמצים לקלוט ברשות השידור חלק מהעובדים. יש לציין, כי נוכח מצב הרפורמה ברשות השידור כלל לא ברור אם ניתן לקלוט עובדים חדשים. במסגרת אישור מועצת הכבלים והלוויין התחייבה חברת קודה תקשורת לקלוט את עובדי המהדורות המקומיות שיחפצו בכך.

בכוונת אגודת העיתונאים בירושלים לפנות לחברה על מנת להבטיח שתנאי עבודתם של עובדי המהדורות לא יפגעו. כן בכוונת האגודה להמשיך ולספק ליווי מקצועי לעובדים במהלכם יתקיים מפגש עם העובדים בו יינתן ייעוץ לגבי המהלכים הבאים ואופן ההתנהלות בכל הנוגע לתנאי העבודה והשכר.

מרשות השידור נמסר: "לא יחולו שינויים בעבודת הכתבים במהדורת 'מבט'. בנוגע לקליטת עובדי החדשות המקומיות, נושא זה יבחן ותיבדק האפשרות לקליטת חלק מצומצם מהעובדים לטובת המערכות השונות בערוץ הראשון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully