וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיוטת דו"ח מבקר המדינה הועברה להנהלת רשות השידור

אמילי גרינצווייג

8.11.2010 / 18:42

להנהלת הרשות עומדים שבועיים כדי להגיב על הממצאים המפורטים בטיוטת דו"ח מבקר המדינה העוסק במתרחש בה. במקביל, מנכ"ל משרד רה"מ נערך לאפשרות שהרפורמה תיכשל

טיוטת דו"ח מבקר המדינה בנושא רשות השידור הועברה אחר הצהרים (שני) להנהלת הרשות, לרשותה עומדים כשבועיים להגיב על טיוטת הדוח, בסיומם יוציא המבקר, השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס, את הדו"ח הסופי.

על פי ההערכות מדובר בדו"ח חמור, המתבסס בין השאר, על דוחות מבקרת הפנים של הרשות, איתנה גרגור, וממצאים על מעשי שחיתות שהתרחשו בה, לכאורה, אותם העביר למבקר עורך ה-"יומן", משה נסטלבאום. יצוין כי מבקר המדינה הוציא צו מניעה זמני המגן על נסטלבאום ומורה להנהלת הרשות שלא להעבירו מתפקידו.

כמו כן, בפגישה שהתקיימה היום (שני) בין מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אייל גבאי, נציגי הנהלת הרשות ומשרד האוצר, אמר גבאי כי יש להיערך לאפשרות שבה תכשל הרפורמה ולהכין חלופות להעברת השידור הציבורי, במקרה ותפורק הרשות.

ממשרד מבקר המדינה סירבו להגיב.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "מנכ"ל רשות השידור קיבל לידיו היום את ממצאי טיוטת הדו"ח ולומד אותם. מעבר לכך, סעיף 28(א)(3) לחוק מבקר המדינה, התשי"ח -1958 (נוסח משולב), קובע כי פרסום ממצאי טיוטת הביקורת של מבקר המדינה ללא נטילת אישור מטעם מבקר המדינה, אסור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully