וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של ערוץ 20

אמילי גרינצווייג

9.11.2010 / 18:43

בעקבות עליית הפרומואים הראשונים לעונה החדשה של "האח הגדול", החל הביקוש להזמנת ערוץ 20. yes תציע בקרוב את הערוץ למנוייה ב-14 שקל לחודש, עדיין לא ברור האם הערוץ ישודר ב-HOT

בעקבות עליית הפרומו בערוץ 2 ועמו פרסום התאריך המדויק של פתיחת דלתות בית "האח הגדול" ב- 4 לדצמבר, החלו כבר פניות של לקוחות להתחברות לערוץ 20. הפניות התקבלו מצופים וכן ממוסדות, כגון בתי חולים וכו'. במקביל מסתיימות ההכנות להפעלת הערוץ.

בדומה לעונות הקודמות, ערוץ 20 יעביר 24 שעות ביממה את הנעשה בבית, זאת לצד השידור המרכזי בקשת, ערוץ 2.

yes סיכמה על שידור ערוץ 20 ועתידה לצאת בימים הקרובים במהלך שיווקי למכירתו. לעומתה HOT עדיין נמצאת במו"מ לשידור הערוץ בפלטפורמה שלה על מנת שגם מאות אלפי מנויי הכבלים יוכלו ליהנות מהשידור החי.

עוד נודע כי yes תפתח למנוייה את הערוץ בחינם בתקופת השידורים הראשונה ולאחר מכן, ימשיך השידור מבית "האח הגדול", למשך שלושה חודשים במחיר 14 שקלים לחודש.

במהלך העונה השנייה של "האח הגדול" היו ב-HOT וב-yes כ- 350 אלף מנויים לערוץ 20 והוא השיג פעמים רבות אחוזי צפייה גבוהים מאלו שנמדדו בערוץ 10 וערוץ 1.

שעות הפריים שלו נמדדות בעיקר בשעות הבוקר ואחה"צ (10:30-16:30) ובשעות שבין 23:45-02:00 בלילה, אז הוא הופך לערוץ הנצפה ביותר בישראל.

ב-HOT סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully