וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר אינטרנט חדש לרדיו ת"א FM102

אמילי גרינצווייג

9.11.2010 / 19:34

תחנת הרדיו מקימה אתר אינטרנט חדש, בשיתוף פורטל תפוז, בהשקעה מוערכת של 100 אלף שקלים

רדיו ת"א 102FM מקים אתר בית חדש בשיתוף פורטל תפוז בהשקעה מוערכת של כ- 100 אלף שקל.

האתר החדש יכלול עמודי תוכן לכל התכניות בלוח השידורים של התחנה, האזנה לשידורים חיים, סקרים וסרטוני וידאו משידורי התחנה, ובשלב מאוחר יותר גם בצפייה בשידורים חיים באמצעות מצלמות שידור הממוקמות באולפני התחנה.

האתר יהיה אינטראקטיבי, והגולשים יוכלו להעלות בו טוקבקים בזמן אמת, לדרג את מצעדי התחנה השונים ולהשתתף בשאלות ובחידונים המועלים תוך כדי שידור על ידי המגישים השונים.

שיתוף הפעולה בין שני הגופים החל בהפקת המצעד הישראלי השנתי של התחנה בהגשתו של עומרי רונן ומשם המשיך להעלאה קבועה של תכני הוידיאו של התחנה באתר FLIX מקבוצת תפוז אנשים.

עמרי רונן, מנהל התוכניות ברדיו תל אביב FM102, מסר: "שיתוף הפעולה הזה בין רדיו ת"א 102FM לתפוז הוא מתוך מחשבה אסטרטגית של פיזור מדיה. תפוז הוא גוף אינטרנטי-חברתי שנותן מענה מולטימדיה מצוין, ואנחנו שמחים מאוד על החיבור הטבעי הזה. זהו שלב ראשון בפעילות הניו מדיה של רדיו ת"א 102FM, כאשר הכוונה היא לשתף את המאזינים כמה שיותר בתכנים, וקביעת התחנה כמותג תקשורת מוביל".

נעה פוגל, מנהלת השיווק בפורטל תפוז, מסרה: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם רדיו תל אביב FM102 שיעשיר את הגולשים וייצר עבורם חווית תקשורת אינטראקטיבית המשלבת טכנולוגיות מתקדמות עם קהילות ותוכן. תפוז מפתחת ומטפחת שיתופי פעולה עם גופי מדיה ותוכן מובילים בעולם האינטרנט ומחוצה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully