וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצץ המו"מ עם הוועד המשולב ברשות השידור

אמילי גרינצווייג

11.11.2010 / 22:07

המשא ומתן בין הנהלת הרשות ומשרד האוצר לנציגי הוועד המשולב פוצץ. אנשי הוועד הודיעו על נתק מוחלט. גורם בוועד: "לא נראית פריצת דרך"

פוצץ המשא ומתן בין עובדי הוועד המשולב בטלוויזיה וברדיו ברשות השידור למשרד האוצר והנהלת הרשות. נציגי הוועד עזבו היום (חמישי) את שולחן המשא ומתן והודיעו על נתק מוחלט בין הוועד לאוצר ולהנהלת הרשות.

לדברי גורם בכיר בוועד: "במהלך הדיונים יצא המרצע מן השק. יש כרגע נתק מוחלט בינינו לבין האוצר ולא נראת פריצת דרך באופק". בוועד נשמעות טענות רבות לאפליה ביחס לוועדי הטכנאים והעיתונאים, בין היתר בשל פערים שיתעצמו בסולמות השכר החדשים שנקבעו. "הרפורמה לא נועדה בשביל הוועד המשולב. עם וועדי הטכנאים והעיתונאים מקלים, ואיתנו הולכים לפי בית שמאי. לא נתנו רשימה של 50 אחוז מפוטרים בשביל שלעובדים שישארו לא יהיה אופק תעסוקתי ויורידו אותם שאולה, כאשר וועדים אחרים יחגגו".

גורם נוסף בוועד אמר: "מבחינתנו כל האופציות פתוחות. כל זמן שלא יבינו כי עובדי הוועד המשולב בטלוויזיה וברדיו הם עובדי שידור לכל דבר ועניין, ולא ישוו בינינו את התנאים, אנחנו לא במושא ומתן".

כזכור, בימים אלו נערכים דיונים מרתוניים בין עובדי הרשות, ההנהלה, ההסתדרות והאוצר, על מנת להגיע להסדר, לאחר שהנהלת הרשות השהתה בשבועיים את הדרישה להחלת שעון הנוכחות.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "כל משא ומתן יודע עליות ומורדות. עם הטכנאים הכל מתקדם כשורה ואפשר שעד מחר נגיע להסכמים. אנחנו מקווים שגם הדירוגים המשולבים יתעשתו ויחזרו למשא ומתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully