וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מטלון לשקלאר: תתנצל על הדברים שהטחת בי

אמילי גרינצווייג

14.11.2010 / 13:36

בעקבות העברת טיוטת דו"ח מבקר המדינה להנהלת רשות השידור וקרוב לשנה לאחר העימות ביניהם, תובע ח"כ מטלון ממנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר, להתנצל פומבית על דברים שהטיח בו

ח"כ משה מטלון (ישראל ביתנו) דורש התנצלות פומבית ממנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר.

במכתב שהעביר הבוקר (ראשון) מטלון לשקלאר, הוא טוען כי לאחר שהועברה טיוטת דו"ח מבקר המדינה על רשות השידור להנהלת הרשות, על שקלאר להתנצל בפניו באופן פומבי על הטענות שהעלה כלפיו בישיבה בוועדת ביקורת המדינה לפני פחות משנה.

במכתב, שהעתקים ממנו הועברו גם לידי רה"מ והממונה על רשות השידור, בנימין נתניהו, מבקר המדינה, השופט מיכה לינדנשטראוס ויו"ר הרשות, ד"ר אמיר גילת, כותב מטלון: "לא הופתעתי לקרוא באמצעי התקשורת כי מבקר המדינה, כבוד השופט מר מיכה לינדנשטראוס, העביר לתגובתך טיוטה של דו"ח שהכין על התנהלות רשות השידור תחת ניהולך ואשר תואר בתקשורת כ'חמור ביותר'. רק לפני פחות משנה תקפת אותי בחריפות בדיון בוועדה לביקורת המדינה של הכנסת, והטחת בפני כי אני פועל ממניעים זרים, לאחר שמתחתי ביקורת על התנהלות אישית לא ראויה. מן הראוי עתה, לאחר שטיוטת הדו"ח החמור הגיעה לידיך, כי תנהג בדרך ציבורית ראויה, תגלה יושרה ואומץ לב ציבורי ותתנצל בפומבי על הדברים הפוגעניים והחמורים שהטחת בי. לא יעלה על הדעת, שעובד ציבור, בכיר ככל שיהיה, ירשה לעצמו להשתלח בנבחר ציבור בהאשמות חסרות שחר ולא יתנצל עליהן".

ממוטי שקלאר לא נתקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully