וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע זר עושה את זה גם בערוץ 10

אמילי גרינצווייג

14.11.2010 / 15:38

ערוץ 10 ו-HOT בידור ישראלי ישתפו פעולה לראשונה בעונה השנייה של הריאליטי "TLV עושים את תל אביב". שלושה פרקים ישודרו מדי שבוע בערוץ הבידור ופרק שבועי חדש בערוץ 10

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין ערוץ 10 לHOT- בידור ישראלי.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, HOT בידור ישראלי, ערוץ 10 ו'אבוט רייפ המאירי' סיכמו על שיתוף פעולה ייחודי, במסגרתו העונה השנייה של דרמת הריאליטי "TLV עושים את תל-אביב" תשודר במקביל בשני הערוצים.

ערוץ הבידור ישדר מידי שבוע שלושה פרקים ובערוץ 10 ישודר פרק שבועי חדש. את הפרויקט ילוו שני צוותי תוכן נפרדים: אחד עבור ערוץ הבידור והשני עבור ערוץ 10.

רינת קליין, מנהלת HOT בידור ישראלי, מסרה: "אנחנו גאים מאוד בחדשנות שהבאנו למסך עם 'TLV' ושמחים עוד יותר על שיתוף הפעולה הייחודי עם ערוץ 10 במסגרת העונה השנייה".

קרני פלזנטל-זיו, סמנכ"ל התוכן של ערוץ 10, מסרה: "אנו שמחים לייצר לראשונה שיתוף פעולה עם הטלוויזיה הרב ערוצית, שיתוף שיניב שידור שני מוצרים טלוויזיוניים במקביל, העומדים כמוצרים שלמים ונפרדים ובו בזמן יתכתבו זה עם זה".

העונה השנייה של "TLV" נמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים וכבר בימים הקרובים תחל ההרשמה לאודישנים. את תהליך הפיתוח מובילה יעל אבנרי, מיוצרות הסדרה ועורכת אחראית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully