וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכבר העיר יוצא מהמחילה

אמילי גרינצווייג

16.11.2010 / 13:51

קשה להאמין, אבל בסוף זה קורה: הגירסא המאוחדת של "העיר" ו"עכבר העיר" תראה אור ב16.12, ככל הנראה עם לוגו ב"השראת הברווז של דודו גבע"

עיתון העיר בגרסתו החדשה והמאוחדת ייצא ביום חמישי, 16 בדצמבר, כך הוחלט בימים האחרונים, לאחר דחיות רבות, עיכובים וחוסר בהירות לגבי המועד ופורמט העיתון החדש, שייקרא "עכבר העיר" ולתוכו ימוזגו תכנים שהיו מזוהים ומאופיינים לעיתון העיר, אך תחת המיתוג של ה"עכבר", שנתפס אטרקטיבי יותר, על פי מחקרי שוק וסקרי דעת קהל שערכו ברשת שוקן בשנה האחרונה.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי כתבת השער המתוכננת לגיליון הראשון היא פרויקט מיוחד בנושא מהי השכונה הכי טובה בתל אביב. הלוגו החדש יהיה עכבר שעל פי כמה מאלו שנחשפו אליו נראה כי הוא ב"השראת הברווז של דודו גבע" ובכל אחד מחלקי העיתון השונים, דמותו תותאם לנושא לאזור או המדור, לדוגמא, באזור האופנה העכבר יחזיק תיק אלגנטי. על פי גורמים ברשת שוקן, ייתכנו עדיין שינויים וסקיצה נוספת ללוגו שונה עדיין נמצאת בעבודה.

ההדפסה תיעשה על נייר איכותי הרבה יותר, ככל הנראה כרומו ועל פי גורמים ברשת, "הרעיון הוא לקחת את כל מה שהיה טוב ב'העיר' ולהכניס לעכבר". בתחום הפרסומי, הכוונה היא למצב את יעד המפרסמים במקום גבוה ויוקרתי יותר, קרי "פרסומות של מכירות חיסול בחולון – אאוט. פרינט משובח – אין", על פי אותו גורם.

בגזרת האינטרנט, מערכת "עכבר העיר און ליין" ומערכת "עכבר העיר" החדש, יעבדו בשיתוף פעולה מלא, אך ישמרו על עצמאות.

העורך הראשי של "עכבר העיר" החדש הוא עומר שוברט ובשדרת העריכה הבכירה נמצאים גם הילו גלזר, עורך המגזין, ערן לאור עורך תרבות ועורך המדריך, סגניתו תהיה קליה מור ודנה שוופי עורכת החדשות. בתפקיד עורכת "עכבר העיר און ליין", תמשיך נועה אפשטיין.

מו"ל רשת שוקן, אבי סולומון, וגדי להב, סמנכ"ל התוכן בחטיבת האינטרנט של קבוצת הארץ, סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully