וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דחייה נוספת במכרז הערוץ הייעודי בערבית

אמילי גרינצווייג

17.11.2010 / 16:56

עקב בקשת חלק מהקבוצות שרכשו את ספר המכרז, מועצת הכבלים והלווין החליטה לדחות, זו הפעם השלישית, את מועד הגשת המועמדות, עד ל-8 בדצמבר

דחייה נוספת במכרז על הערוץ הייעודי בערבית. עקב בקשת חלק מהקבוצות שרכשו את ספר המכרז, ממועצת הכבלים והלוויין לדחות את מועד הגשת מועמדות למכרז, נוכח החגים, החליטה המועצה על דחיית מועד המכרז בשבועיים, עד ל-8 בדצמבר.

מדובר בדחייה שלישית של מועד הגשת ההצעות שמועדו הראשוני היה ה-3 באוקטובר, ולאחר מכן נדחה פעמיים, בפעם הראשונה ל-3 בנובמבר ולאחר מכן ל-24 בנובמבר.

שמונה קבוצות רכשו את ספר המכרז לערוץ הערבי, עם זאת יצויין כי בדיון שנערך ביום ב' האחרון בוועדת הכלכלה, נותר הסעיף המאשר את הכללתו של הערוץ הערבי במסגרת מערך הDTT שנוי במחלוקת, זאת לנוכח בקשות רבות שהועלו להכללת ערוץ 9, ערוץ 23 וערוץ מורשת במערך.

בדיון שיתקיים מחר (חמישי) בנושא הצעת החוק בוועדת הכלכלה ידונו גם ברוויזיה בנושא, המבקשת לבטל את העדפתו של הערוץ הערבי בהכללה במערך וכי הדיון יועבר לוועדה הבין משרדית שדנה בנושא. המשמעות היא שעלול להיגרם נזק למכרז לערוץ הערבי, שהמתמודדות עליו יצאו מתוך נקודת הנחה שהן יועלו גם למערך זה.

ממועצת הכבלים והלוויין לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully