וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גובש הסכם עקרונות ברשות השידור

אמילי גרינצווייג

19.11.2010 / 14:48

נציגי ועד הטכנאים והוועד המשולב הגיעו לסכם עקרונות עם הנהלת רשות השידור ומשרד האוצר, אחרי שבועיים של דיונים מרתוניים. אחרי הסיכום שכבר גובש עם ועד העיתונאים, ייתכן שנסללה הדרך לרפורמה

נסללה הדרך לרפורמה ברשות השידור? לדברי גורמים ברשות, אמש (חמישי) הגיעה ההסתדרות, המייצגת את ועד הטכנאים והוועד המשולב ברשות, להסכם עקרונות עם הנהלת הרשות ומשרד האוצר. בחודש הקרוב יעסקו הצדדים בניסוחים המשפטיים והציפייה היא כי ההסכם יחתם בסוף החודש.

עובדים ברשות ציינו את תרומת נציגיהם, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, אבי ניסן קורן, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי והממונה על הרפורמה ברשות, אריה שקד, בעקבות השבועיים האחרונים בהם נוהלו דיונים מרתוניים, פרק הזמן עליו הוסכם למתן דחייה בהחלת שעון הנוכחות והשינוי בדיווחי השעות הנוספות ברשות, מאז האולטימטום הקודם.

ההסכם קיבל את אישור אגודת העיתונאים , אשר הגיעו למספר הישגים נוספים , הנוגעים לפתיחת סולם השכר של דרג ההפקה, הפחתת פרק הזמן בו יחשב עובד כזמני משמונה שנים לחמש שנים, והעלאת התשלום עבור שעות לילה מ-175% ל200%. ההסכם יובא לאישור הנהלת האגודה בימים הקרובים.

בהסתדרות אישרו את הפרטים.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "ברשות השידור מגלים אופטימיות זהירה אחרי משא ומתן אינטנסיבי ומקווים שהרפורמה תצא לדרך בעוד כמה שבועות".

דני זקן, יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים, מסר בתגובה: "אני מברך על הצטרפותם של הטכנאים ועובדי המנהלה להסכם. נעשה עוד צעד בדרך להבראת הרשות. אני מקווה שההבנות אכן יבשילו לרפורמה של ממש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully