וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן חן: HOT זוכה להעדפה מצד הרגולטור

אמילי גרינצווייג

21.11.2010 / 18:24

בפאנל שעסק בתוכן סלולרי ודיגיטלי, כינה יו"ר מועצת הכבלים והלווין את התחרות בין HOT ל-yes "לא הוגנת" והוסיף כי "אם הייתי מנכ"ל yes לא הייתי ישן בשקט"

יושב ראש מועצת הכבלים והלוויין ניצן חן אמר כי בעתיד לא תהיה ברירה אלא להטיל סוג של רגולציה על אתרי אינטרנט המשדרים תוכן וידאו חדשותי לכל דבר. כן אמר כי ישראל אינה יכולה להיבדל ממדינות רבות במערב אירופה, בהן נהוגה רגולציה על אתרי אינטרנט גדולים וממוסדים.

חן התייחס לתחרות ה"לא הוגנת", כדבריו, בין הוט ו-yes. לטענת חן, הוט זוכה להעדפה מצד הרגולטור בכל הקשור לתכנים שעולים בשירות ה-VOD שלה. "אם אני הייתי מנכ"ל יס, לא הייתי ישן טוב בלילה".

חברת מועצת הרשות השנייה, דליה זליקוביץ', אמרה כי היא אינה רואה מצב שבו מועצת הרשות השנייה או כל רגולטור אחר תפקח על תוכן סלולרי או דיגיטלי של גופי שידור, אך לדבריה "אני אחמיר את הפיקוח על כל הפרה ולו הקטנה ביותר מתוך הבנה שלזכייניות יש היכן להעלות תוכן שיווקי ללא פיקוח. לי נמאס לראות בכל פעם שאהרוני חותך משהו את חברת הסכינים שמשלמת עבור התוכנית".

סמנכ"ל האינטראקטיב של חדשות ערוץ 2, לירן דן, אמר בדיון כי למרות ההתרכזות בתוכן סלולרי על מסכי סמארטפונים קטני מידות, יש עדיין חשיבות רבה לטאלנטים של הערוץ. לדבריו, גם בעתיד תמשיך חברת החדשות לשווק את תכניה דרך תיווך של טאלנטים מובילים דוגמת יאיר לפיד, יונית לוי ואמנון אברמוביץ'. דן חשף כי בראש טבלת התכנים הנצפים באפליקציית האייפון של חברת החדשות עומדים שידורים חוזרים של מהדורת החדשות, בהם צופים הגולשים לפרקי זמן של עשרות דקות.

יוני פרידמן, מנכ"ל mobile1 הוסיף: "הסלולר נותן פתרון מצוין לחייל במוצב, בעבודה או בדרך. מכשירים שמאפשרים זום אין גם נותנים חווית צפייה מעולה, במיוחד באירועי ספורט. עם זאת, אין חשש לקניבליזציה של שידורי הטלוויזיה כי תמיד יהיו אלה שיעדיפו את הצפייה המסורתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully