וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדים ברשות השידור: ההסכמים אינם על דעתנו

אמילי גרינצווייג

22.11.2010 / 19:04

מספר ועדי עובדים ברשות השידור טוענים כי "הודעת ההנהלה על השלמת המו"מ עם האיגודים לא על דעתנו". תגובת הרשות: "הבעיה היא בתיאום בין הועדים להסתדרות"

במכתב שהוציאו מספר ועדי עובדים ברשות השידור, בתוכם יו"ר ועד עיתונות הפקה טלוויזיה, ועד עיתונאי הרדיו, ועד טכנאי הרדיו והוועד המשולב בטלוויזיה, המיועד לכלל עובדי הרשות, נכתב: "ברצוננו להבהיר לכל העובדים כי הודעת הנהלת רשות השידור על השלמת המשא ומתן וגיבוש הרפורמה עם האיגודים מוקדמת ולא על דעת ועדי העובדים. מה שהוסכם אינו מספק אותנו ובחלקו אף בניגוד להבטחות מפורשות של נציגי האיגודים השונים. נמשיך להיאבק ולדרוש את המשך המשא ומתן עד למיצוי זכויות העובדים, גם אם זה פורץ מסגרות וירטואליות שתומרנו והוכתבו לנו על ידי פקידי האוצר, מכיוון שהן פוגעות בפרנסתנו ובזכויותינו כעובדים היום ובעתיד".

עוד כותבים אנשי הוועדים: "לא נוכל להשלים עם שום הסכם שנעשה בכפייה ובניגוד להכרתנו. כמו כן יש צורך דחוף להשלים את התשתית החוקית והכספית להצלחת הרפורמה, כמו גם איתנות פיננסית".

לדברי גורמים באחד הוועדים, "יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, אבי ניסן קורן וסגן הממונה על השכר באוצר, ברק שטרוזברג נתנו הבטחתם בישיבות המשא ומתן כי ההסכם לא יצא לדרך אם לא יהיה על דעת כל הוועדים ומקובל עליהם".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "נציגי ההסתדרות, האוצר והנהלת הרשות הגיעו להסכמות בכל הסוגיות. עורכי הדין של הצדדים עוסקים כעת בניסוח ההבנות. הנהלת הרשות והאוצר, הלכו כברת דרך ארוכה לקראת העובדים, מתקבל הרושם כי הבעיה היא בתיאום בין הועדים להסתדרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully