וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אג'נדה השתלטה וקנתה את מקומה בכנס"

אמילי גרינצווייג

23.11.2010 / 15:24

עוזי ברוך, עורך אתר ערוץ 7, יצא בהאשמות חריפות כלפי אגודת העיתונאים ועמותת "אג'נדה" במהלך דיון על שפת התקשורת. בר מוחא: "שטויות והמצאות"

"פעילי 'אג'נדה' השתלטו וקנו את מקומם בכנס ולא ניתנת במה לעיתונאים ימניים", כך אמר היום (שלישי) עוזי ברוך, העורך הראשי של אתר ערוץ 7, בדיון על שפת התקשורת שנערך במסגרת כנס אילת לעיתונות.

לדברי ברוך: "אנחנו מוחים על כך ש'אג'נדה', ארגון שמאל קיצוני/ ערבי, השתלט על הכנס. אגודת העיתונאים שאמורה לתת במה לכולם, בחרה לתת לארגוני השמאל לדבר בפאנלים וויתרה על הייצוג של הכיפות הסרוגות והחרדים. 'אג'נדה' מממנת חלק מהכנס ולכן היא שולבה בפאנלים, מה גם שפעילים שלה שולבו כקהל בפאנלים השונים".

עוד אמר ברוך כי: "בשנה שעברה הצגנו את הבעיה ובר מוחא אמר שכשיהיה לנו ייצוג נכבד יותר באגודת העיתונאים נקבל במה בכנס. במהלך השנה האחרונה נוספו כמה עיתונאים שלנו, אבל זה לא סייע לשינוי המצב. אנחנו לא נשתוק, אנחנו חברים כמו כולם ומגיע לנו ייצוג כמו כולם. צר לי שאגודת העיתונאים מתנהלת בצורה כזו. היום יש לנו כוח ונפעל בהתאם. גורם בכיר אמר לי שהכל עניין של כסף, תשלמו כסף ותקבלו במה".

יוסי בר מוחא, מנכ"ל אגודת העיתונאים אמר בתגובה :"מדובר בשטויות והמצאת המצאות. אנחנו לא הולכים לפי ימין ושמאל. 'אג'נדה' היא עמותה מכובדת, אנשי 'אג'נדה' פעלו ויפעלו אתנו, כמו שפעלו אתנו מהכנס הראשון. יש איזון בכל פאנל שבו דנים בנושאים פוליטיים. אנחנו לא בוחרים את משתתפי הפאנל לפי חלוקת ימין ושמאל אלא בוחרים את האנשים המתאימים. מעולם לא נאמר שיש להגדיל את מספר החברים הימניים, כיוון שאין חלוקה כזו מלכתחילה". לגבי הטענה בדבר קניית ההשתתפות בכנס אמר בר מוחא: "לא היו דברים מעולם, אין פה שום עניין של כסף".

ענת סרגוסטי, מנכ"ל 'אג'נדה' אמרה בתגובה: " 'אג'נדה' איננה ארגון מפלגתי ואיננו פועלים בזירת הימין והשמאל, אנו שותפים לכנס החל מהכנס הראשון ואנחנו מעוניינים לייצר זירה שבה יתנהל דיון מעמיק בנושאי תקשורת שבו יהיה ביטוי לכל הקולות. אנחנו פועלים במרץ להעשרת השיח התקשורתי של כל קבוצות האוכלוסייה שאינן מיוצגות בו. השותפות שלנו בכנס נועדה לתת לעיתונאים את המקום לנהל דיונים מעמיקים על המקצוע, התפקיד והאחריות החברתית שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully