וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדור סופ'לע

אמילי גרינצווייג

25.11.2010 / 12:06

הרב אליעזר מלמד מבקר בטור שלו בשבועון "בשבע" את שרי מקובר ומעריב ומחמיא דווקא לחיים לוינסון מעיתון הארץ, אחרי שהשניים ראיינו בשבוע שעבר את רב העיר צפת שמואל אליהו

הציונות הדתית מחבקת את עיתון הארץ ותוקפת את מעריב? בטור שבועי של הרב אליעזר מלמד, ראש ישיבת הר ברכה, שיפורסם מחר (שישי) בשבועון הדתי לאומי "בשבע" תוקף מלמד את מעריב והכתבת שרי מקובר על הראיון שערכה עם רב העיר צפת, שמואל אליהו, שפרסם פסק הלכה אשר אוסר על מכירת דירות לערבים.

בטורו מחזק מלמד את הרב אליהו ואת עמדתו, אותה הוא מכנה "אמיצה" ומבקר את הסיקור התקשורתי של הפרשה בכלל: "התשקורת ("הטעות" במקור – א.ג) כתמיד מתעלמת מהשאלות האמיתיות, ובסיסמאות שנראות כמוסריות תומכת ברשע".

לגבי הראיון של מקובר במעריב כותב הרב: "בשאלות לעגניות, וקטעי קישור מגמתיים זלזלה ברב ובטיעוניו, והציגה אותו כאדם רע, שונא ערבים ומחרחר מדנים" ומוסיף כי "דווקא בעיתון הארץ, הכתב חיים לוינסון נהג בהגינות יחסית. אמנם מהכותרות שנקבעות על ידי המערכת, אפשר ללמוד על כך שמערכת הארץ הרבה יותר עוינת את העמדות היהודיות ממערכת מעריב. אבל האחריות על העסקתה של כתבת לא הגונה כשרי מקובר היא כמובן על מערכת עיתון מעריב, שעוד מחפשת את דרכה ומשתדלת בינתיים להקפיד לירות לעצמה ברגל מפעם לפעם".

שרי מקובר אמרה בתגובה: "בבית אבי למדתי שלא פוגעים ברבנים ולכן אינני מתכוונת להגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully