וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג יומי: 41.6% לגמר מאסטר שף

חגי קראוס

28.11.2010 / 9:36

מדובר בנתון השיא של גמר ריאליטי אי פעם והגבוה ביותר בעשור האחרון, פרט לגמר הפיינל פור ב-2004. ברגע ההכרזה על הזוכה נרשם פיק של 45.4%

גמר "מאסטר שף" ששודר אמש (שבת) שובר את כל שיאי הצפייה. 41.6% רשם המשדר שארך יותר משעתיים, הנתון הגבוה אי פעם לגמר ריאליטי בישראל, הרבה לפני כאלה שנחשבו כאירוע מדיה כמעט לאומיים כמו גמר "כוכב" נולד" ו-"האח הגדול".

הרייטינג שנרשם לגמר "מאסטר שף" הוא הגבוה ביותר שנרשם בעשור האחרון, פרט לגמר הפיינל פור של היורוליג, עם הזכייה של מכבי תל אביב בתואר האירופי ב2004.

הפיק נרשם ברגע ההכרזה על אינה קרבאצקי כזוכה בתכנית - 45.4%. לגמר נחשפו כמיליון וחצי צופים. ממוצע העונה כולה של "מאסטר שף" עומד 30.2%, גם פה מדובר בנתון נדיר וגבוה במיוחד. חצי הגמר, ששודר ביום חמישי, הגיע ל36.5%. רק לשם השוואה, גמר "כוכב נולד" האחרון רשם 36.1% ונחשב לנצפה אי פעם מבין הגמרים של התכנית המצליחה.

עוד במוצאי שבת - "חדשות השבת" לפני הגמר עם 29% ו-"סיפורי נתב"ג" נהנית עד מאוד ממאסת הצפייה שהותירה לה תכנית הגמר והיא רושמת 20.5%.

בערוץ 10, מטבע הדברים, שממה. השקת "המגזין", הפורמט החדש של חדשות השבת של הערוץ, לא יכול היה להגיע בתזמון רע יותר והתכנית רושמת 6.6% בלבד, אחריה "כאן גרים בכיף" עם 4.3%.

גם ערב שבת היה מוצלח עבור קשת. "עושים כבוד" למוני מושונוב מגיעה ל23.9%, הנתון הגבוה ביותר השנה ביום שישי מאז "ארץ נהדרת". אולפן שישי עם רייטינג גבוה משלה - 20.6%.

  • עוד באותו נושא:
  • מאסטר שף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully