וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרו מגישי מהדורת החדשות של ערוץ ONE

אמילי גרינצווייג

28.11.2010 / 16:35

דניאלה סמרי ומירון אהרונוביץ' יגישו את מהדורת חדשות הספורט בערוץ החדש של ONE. המהדורה תשובץ, ככל הנראה, ב-22:00

ערוץ הספורט של ONE מתחיל להתגבש לקראת העלייה לאוויר.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי את מהדורת חדשות הספורט היומית של הערוץ, שתשודר ככל הנראה ב-22:00, יגישו דניאלה סמרי ומירון אהרונוביץ'. שעת השידור נועדה להקדים את מהדורת הלילה של "חדשות הספורט" של ערוץ הספורט, המשודרת מדי לילה ב-23:00, בספורט 5+.

מירון אהרונוביץ' עובד באתר ONE בשש השנים האחרונות, ומשמש כמגיש בפרוייקטים ותכני וידאו רבים של האתר. דניאלה סמרי שימשה בעבר כדוברת בני יהודה, ככתבת קווים בצ'רלטון, ובקיץ הגישה פינה בתוכנית הלייט נייט של ערוץ 1 במסגרת שידורי המונדיאל. אמיר יניב, מנהל תחום הוידאו באתר האינטרנט של ONE, ישמש כאחראי התוכן של הערוץ החדש.

מועד העלייה לאוויר של הערוץ עדיין לא נקבע. מועצת הכבלים והלוויין כבר אישרה את העלאת הערוץ לתכני ספורט שאינם מרכזיים ב-yes וב-HOT. לגבי HOT האישור כפוף להבהרה משפטית בנושא הבעלויות הצולבות. ביום חמישי האחרון נערך דיון במועצה בדבר העלאת הערוץ שיכלול גם תכני ספורט מרכזיים, אך טרם נתקבלה הכרעה בנושא.

עוד נודע כי הערוץ מנהל מו"מ עם אולפני JCS לשירותי אולפן וחדרי עריכה, בנוסף לאולפן החדש שנבנה בבית "בסר" ברמת גן, משכנם של משרדי ONE. ביום חמישי הקרוב ישודרו מאולפני JCS, בפעם האחרונה, מהדורות "חדשות הספורט" ו"יציע העיתונות", בעקבות המעבר של פעילות הערוץ למשרדים והאולפנים החדשים שלו בהרצליה.

כזכור, ONE רכש את זכויות השידור של ליגת העל בכדורסל נשים, הפרמייר ליג הסקוטית וכן את תכני ערוצי הקבוצות של של צ'לסי וריאל מדריד. לאחרונה שודרו משחקי ליגת העל לנשים בטלוויזיה החינוכית, זאת במסגרת הסדר עם ONE, אך מחר (שני) ישודרו משחקי הליגה בערוץ "ספורט 1" של צ'רלטון, החל מהשעה 19:15, כאשר הערוץ יפתח לכלל הצופים.

מ-ONE נמסר בתגובה: "איננו יכולים כרגע לאשר את כל הפרטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully