וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם שת"פ בין פוליסי ו-Weber Shandwick

וואלה! ברנז'ה

29.11.2010 / 17:44

חברת יחסי הציבור הבינלאומית, Weber Shandwick, וחברת קשרי הממשל והלובינג “פוליסי” של בוריס קרסני, חתמו על הסכם לשיתוף פעולה בישראל

חברת יחסי הציבור הבינלאומית, Weber Shandwick וחברת קשרי הממשל והלובינג “פוליסי”, הודיעו כי חתמו על הסכם לשיתוף פעולה שירחיב את יכולותיה של Weber Shandwick בישראל.

לדברי קולין ביירן, מנכ"ל Weber Shandwick באירופה, המזרח התיכון ואפריקה: "ל-Weber Shandwick יש את רשת הקשרים הבינלאומיים המובילה בתעשייה. ההתרחבות שלנו לישראל ושיתוף הפעולה שלנו בה, יסייעו ללקוחות הבינלאומיים שלנו ויאפשרו לנו להרחיב את היכולות שלנו בשוק חשוב זה".

בוריס קרסני, מייסד “פוליסי” ונשיא החברה, אמר כי: "הפילוסופיה של Weber Shandwick, השירותים שמציעה ורשת הקשרים העולמית שלה עולים בקנה אחד עם המודל העסקי של פוליסי כשחקן המקומי המוביל בשוק. שיתוף הפעולה עם Weber Shandwick יאפשר לנו וללקוחותינו גישה למאגר של ידע וניסיון עשיר חובקי עולם. החיבור שלנו עם רשת הקשרים הגלובלית של Weber Shandwick יאפשר לחברות ישראליות הפועלות בעולם, לתקשר ביעילות ובהצלחה את פעילויותיהן בשווקי המטרה שלהן בעולם. אני מצפה בכיליון עיניים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הצוות של Weber Shandwick, במתן ייעוץ ושירות ללקוחות בינלאומיים".

Weber Shandwick מעניקה שירותי ייעוץ אסטרטגי והוצאה לפועל של תוכניות בכלל תחומי התקשורת ומגזרי התעשייה, ביניהם נושאי התקשורת שיווקית, יחסי ציבור וניהול נושאי, קשרי ציבור, תקשורת משברית וניהול תדמית התאגיד ומנהליו.

"פוליסי" הוקמה בשנת 1988 על-ידי בוריס קרסני, העומד בראשה עד היום. בין לקוחותיה: Philip Morris, Procter & Gamble, Goldman Sachs, בנק הפועלים, קבוצת שטראוס, פז, תנובה, אסם, סלקום, פרטנר, פלאפון, איגוד הבנקים, איגוד חברות הביטוח, וקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully