וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועצה אישרה את החלפת ביפ בקומדי סנטרל

אמילי גרינצווייג

30.11.2010 / 17:52

מועצת הכבלים והלווין אישרה ל-HOT את החלפת ערוץ ביפ בערוץ קומדי סנטרל, שיעלה לאוויר בשבת, ה1 בינואר. "ביפ" יהפוך לחברת תוכן עצמאית

המועצה לשידורי כבלים ולוויין אישרה את בקשת HOT להסיר את ערוץ ביפ מרשימת השידורים הדיגיטליים שלה, ולהחליפו, במסגרת חבילת הבידור, בערוץ "HOT קומדי סנטרל", שיעלה ב1.1.2011

בהודעה שהוציאה המועצה נאמר כי חברת הכבלים תבהיר למנויים שצפו בערוץ ביפ כערוץ בודד, כי באפשרותם, אך לא מחובתם, לרכוש במקומו את ערוץ קומדי סנטרל באותו מחיר שנגבה מהם עבור "ביפ". כן תחדל החברה לגבות תשלום עבור ערוץ ביפ מהמנויים שיבחרו שלא לרכוש את ערוץ קומדי סנטרל. בנוסף, לא יתאפשר ניתוק מהחברה כתוצאה מהסרת הערוץ.

עוד נאמר בהודעה כי HOT מחויבת לשדר את ערוץ קומדי סנטרל לכל מנוי שצפה בערוץ ביפ במסגרת מבצע או הנחה, או בכל מתכונת שהיא, עד למועד סיום המבצע.

במקביל, ב-"ביפ" הוציאו היום (שלישי) הזמנה למסיבה של הערוץ, בליווי הכיתוב: "אותנו לא הורגים כל כך מהר. ביפ יוצא מעבדות לחירות ואתם מוזמנים לחגוג איתנו מסיבת שחרור. סיום של עשר שנים כערוץ בכבלים והתחלה של פרק חדש כחברת תוכן עצמאית".

יו"ר המועצה, ניצן חן אמר: "המועצה בחנה את בקשתה של HOT להחלפת ערוץ ביפ בערוץ קומדי סנטרל ושקלה בין היתר, את מידת התחליפיות של הערוצים. לאחר בחינת המועצה את ההיבטים השונים הכרוכים בהחלפת הערוצים, מצאה המועצה לנכון, לאשר את הסרת ביפ והחלפתו בערוץ קומדי סנטרל. כולי תקווה כי הערוץ יענה על הציפיות ויהפוך לערוץ קומדיה ובידור מוביל המשמש בית לקומיקאים ובדרנים ישראלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully