וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10: התביעה שהוגשה נגדנו היא ניסיון הפחדה

אמילי גרינצווייג

1.12.2010 / 18:30

ערוץ 10 הגיש היום (רביעי) את כתב ההגנה לתביעת לשון הרע ע"ס 4 מיליון שקלים שהגישו משה בובליל ו-"קלאב הוטל", בגין פרומו לתחקיר שישודר בתכנית "המקור"

ערוץ 10 הגיש היום (רביעי) את כתב ההגנה לתביעת לשון הרע שהגישו "קלאב הוטל ומשה בובליל, בעל השליטה ברשת.

בכתב ההגנה, שהוגש על ידי עו"ד ברוך כצמן ממשרד הרצוג, פוקס נאמן ושות', נטען כי לתביעה אין כל בסיס וכי יש לדחותה. עו"ד כצמן טוען כי התביעה הינה "נדבך נוסף בשרשרת תביעות סרק אשר מוגשות כיום, חדשות לבקרים, לבתי המשפט בישראל כנגד גופי תקשורת, תוך העלאת טענות בעלמא בדבר לשון הרע".

עוד נטען כי, "למין הרגע הראשון בו נדרשה תגובתו של התובע (משה בובליל - א.ג), החל הלה, באמצעות עורכי דינו, ובאמצעות גורמים אחרים, להפעיל לחצים חסרי תקדים על הנתבעים על מנת שיימנעו מחשיפת האמת". כצמן מוסיף כי: "התובעים, הינם, בלשון עדינה, אנשים בעלי דמיון מפותח ביותר" וכי הנם "מונחים על ידי אינטרסים נקמניים ומניעתיים".

לפני כחודש הגיש משה בובליל תביעת לשון הרע על סך 4 מיליון שקלים לבית המשפט המחוזי נגד ערוץ 10, המנכ"ל יוסי ורשבסקי, חברת החדשות של ערוץ 10 והמנכ"ל שלה, ראודור בנזימן ועורכת "המקור", רותם שדות. כל זאת בגין פרומו לתחקיר אודות עסקיו של בובליל. בפרומו הוצגה תמונתו של בובליל על רקע רולטה ונטען בו כי קלאב הוטל קיבלה, לכאורה, מענקים ממרכז ההשקעות לפני 18 שנה שלא כדין. יש לציין כי התחקיר לא שודר באותו שבוע והפרומו הוסר, אך לוואלה! ברנז'ה נודע כי הוא ישודר במסגרת התכנית בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully