וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטר שף מבשלים לכבאים

אמילי גרינצווייג

3.12.2010 / 20:04

חיים כהן, אייל שני ומתמודדי מאסטר שף יצאו לאזור הכרמל כדי לבשל לכבאים. אחרי דחיית "האח הגדול", בוטל גם שידור "עושים כבוד" לצדי צרפתי

מתמודדי ושופטי מאסטר שף עלו לצפון הארץ ויבשלו ארוחת שבת לכבאים הנלחמים בשריפת הענק בכרמל.

צוות של שמונה מתמודדי העונה הראשונה, ביניהם סמדי ואביבה וכן שני השופטים, השפים חיים כהן ואייל שני, אשר החליטו לעלות ביזמתם, בשיתוף עם חברת ההפקה "גיל הפקות" וזכיינית ערוץ 2 "קשת" הגיעו למלון באיזור טירת הכרמל שם יצטרפו לצוות מכבי האש בו נמצא גם המתמודד אלקנה, ויבשלו להם ארוחת שבת.

בנוסף, המהדורה הראשונה של מגזין ערב שבת בערוץ 10 עם גיא זהר שתוכננה לעלות בשישי נדחתה לשבוע הבא ובמקומה תשודר מהדורת חדשות מורחבת עם מיקי חיימוביץ' ויעקב איילון. בשבת ישדר הערוץ במשך כל היום שידורי חדשות בגל פתוח מאירועי השריפה בכרמל.

כזכור, תכנית הפתיחה של "האח הגדול", שהייתה אמורה להתקיים במוצאי שבת, נדחתה ליום רביעי הקרוב. הספיישל "עושים כבוד" לצדי צרפתי, שהיה אמור להיות משודר במקומה, בוטל והערוץ ימשיך לשדר חשדות ממקום האסון.

בעקבות פניות רבות, תעלה בערוץ הילדים מהדורה מיוחדת בהשתתפות פסיכולוגית הילדים איילת זמיר, בשידור אותו ינחו דון לני גבאי וקובי מחט, בו יועלו לשידור ילדים אשר חוששים וכאלה שפונו מבתיהם להם יסופקו דרכי התמודדות עם המצב. התוכנית תשודר מספר פעמים במהלך השבת.

רשת ב' של קול ישראל משדרת במהלך כל השבת גל פתוח. במקביל, ישודרו כל הודעות החירום של המשטרה בגל שקט בתדר 531AM שהוקצה במיוחד לטובת זומרי השבת באיזור האסון.

ערוץ 24 שינה את לוח השידורים בשבת וישדר שירים שקטים ברצף. ביום ראשון בוטל יום אייל גולן ונדחה ליום ראשון הבא. במקומו, יתנהל יום שידורים מהאולפן השקוף מעשר בבוקר, עם מנחים מתחלפים, שירים שקטים ושיחות עם צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully