וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסלולר הוא הבשורה הטובה ביותר למו"לים מזה עשורים"

הדס ריבק, ברלין

7.12.2010 / 13:01

מנכ"ל תאגיד התקשורת הגרמני אקסל שפרינגר, מתיאס דופנר, לא נבהל ממהפכת האייפד: "הכוח של המדיה המסורתית טמון ביצירת תוכן. המומחיות בתוכן מאפשרת לנהל חברת און ליין טובה יותר"

מתיאס דופנר, מנכ"ל תאגיד התקשורת הגרמני אקסל שפרינגר, אופטימי באשר לעתידה של העיתונות הכתובה.

בכנס חדשנות ישראל-גרמניה שנערך אתמול (שני) בברלין, בשיתוף משרד התמ"ת הישראלי ומשרד הכלכלה הגרמני, התייחס דופנר לעתידם של המו"לים הוותיקים בעולם הדיגיטלי: "אני לא שותף לפסימיות שאופפת את תחום המדיה וההוצאה לאור. יש לנו כעת גישה לסלולר ולאינטרנט. הסלולר הוא הבשורה בטובה ביותר לתחום מזה עשורים. אם מדברים על האיי פאד, הדור הראשון הוא כמו הטלפונים הסלולריים הראשונים שהיו כבדים ולא נוחים, אבל זו רק ההתחלה. אנחנו עוד נוכל לקרוא תוכן ומיילים על מסך הטלוויזיה. אז למה שנתלונן על כך? עלינו להיות אופטימים. אנחנו רק צריכים לוודא שהציבור מוכן לשלם כסף על מה שאנחנו מציעים ולשאול את עצמנו האם הציבור מעוניין בתוכן שאנחנו מציעים לו. אם נתגבר על שני האתגרים האלה יש לנו עתיד מזהיר".

ענקית המדיה אקסל שפרינגר כוללת 170 עיתונים ומגזינים, כ-50 פעילויות אונליין ואחזקות בטלוויזיה וברדיו. דופנר, המשמש גם יו"ר הדיאלוג העסקי ישראל אירופה יחד עם ד"ר יוסי ורדי, הצטרף ב-1998 לאקסל שפרינגר כעורך ראשי של העיתון די וולט. שנתיים לאחר מכן הצטרף לצוות ההנהלה של הקבוצה כאחראי על יחידת המולטימדיה וחטיבת העיתונות ומאז 2002 הוא משמש מנכ"ל התאגיד: "הכוח של המדיה המסורתית טמון ביצירת תוכן. המומחיות בתוכן מאפשרת לנהל חברת און ליין טובה יותר, אחרת חברות הטלקום כבר היו מייצרות תוכן בעצמן. השאלה היא איך אנחנו מגדירים את מטרת החברה ואנחנו באקסל שפרינגר לא חברת מגזינים ועיתונים, אנחנו מייצרים תוכן. חשוב לי לציין שהטכנולוגיה אמנם משתנה מהר, אבל התוכן לא. אנשים ירצו לדעת מה הסיפור הגדול של היום. אני חושב שצריך להתייחס לתוכן בצורה יותר שמרנית.

"אצלנו באקסל שפרינגר, אין חטיבת און ליין, כי לדעתנו כל עובד בחברה צריך לדעת למכור את המוצר גם בצורה דיגיטלית. זה חיוני לעתיד החברה ולכן זו אחריות של כל עובד. כל אחד בחברה הוא חלק מסיפור ההצלחה הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully