וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי משולם מונה לעורך מעריב

אמילי גרינצווייג

7.12.2010 / 15:14

אבי משולם מונה היום (שלישי) לעורך מעריב החדש, במקומו של יואב צור, שהיה בתפקיד שנה וחצי ויעבור לשמש כמנכ"ל "מעריב החזקות". משולם: "נשמור על ערכים של עיתונות חופשית"

אבי משולם מונה היום (שלישי) לעורך מעריב החדש, במקומו של יואב צור, שיעבור לשמש כמנכ"ל "מעריב החזקות"

בשבוע שעבר התפטר עופר נמרודי מתפקיד מנכ"ל "מעריב החזקות" כחלק מהעברת הסמכויות בעיתון למשקיע החדש, זקי רכיב, יו"ר קבוצת מעריב.

יואב צור משמש בשנה וחצי האחרונות כעורך הראשי של מעריב וקודם לכן שימש בתפקידי עריכה וכתיבה שונים בקבוצה, ביניהם העורך הראשי של רשת 'זמן מעריב'. צור ימונה לתפקיד מנכ"ל "מעריב החזקות" ויהיה "אמון במסגרת תפקידו החדש על פרויקטים ייחודים שיוטלו עליו על ידי יו"ר הקבוצה", כך על פי הודעת מעריב.

אבי משולם, 34, שימש עד לפני מספר חודשים כעורך הראשי של וואלה!, בו עבד בעשר השנים האחרונות, מתוכם שש כעורך ראשי, ובנוסף מגיש תכניות מוזיקה ב"קול ישראל" ומרצה לתקשורת במרכז הבינתחומי בהרצליה.

משולם אמר לאחר מינויו, "אני גאה להצטרף למערכת עם מסורת עיתונאית אשר החלה לפני כ-63 שנים. בסיועם של האנשים שעושים את מעריב כל יום מחדש, נשמור על ערכים של עיתונות חופשית הנאמנה לקוראיה בלבד, ונהיה לגוף עיתונאי הנפגש עם הציבור בכל מדיה".

ד"ר זקי רכיב, יו"ר קבוצת מעריב אמר היום: "אני מודה ליואב צור על תרומתו הרבה בתפקידו כעורך ראשי בתקופה מורכבת ומאתגרת, ומאחל לו הצלחה בתפקידו החדש. יואב המשיך את המסורת של עיתון מוביל, עיתונות חוקרת, חסרת פשרות וחשיפות, תוך שמירה על ערכי העיתונות החופשית, האתיקה והמוסר. אבי משולם מביא עימו ידע ונסיון בתחום התקשורת, והעריכה בתחומי המדיה השונים ואני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש והמאתגר".

אוה מדז'יבוז', מנכ"ל קבוצת מעריב: "לקראת גיבוש האסטרטגיה וחיזוק מעריב כקבוצת תוכן מובילה בישראל, ובימים בהם נדרשת הקבוצה להתמודד עם השוק המשתנה והתאמת התכנים לכל סוגי המדיות, אני בטוחה כי יחד עם צוות ההנהלה והעובדים המקצועיים בקבוצה, תעלה הקבוצה על דרך המלך ותספק לציבור תוכן איכותי במגוון המדיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully