וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי קשר משפחתי

אמילי גרינצווייג

9.12.2010 / 16:25

"הכי תל אביב", מקומון חדש של רשת שוקן ייצא בשבוע הבא, במקביל ל-"עכבר העיר" המחודש. רוני שוקן, הבן של עמוס, יכתוב שם מדור, כמו גם אפרים סידון, אבא של יוני, אחד משני העורכים

מקומון תל אביבי חדש ברשת שוקן יופץ החל מסוף השבוע הבא, במקביל להשקת הגיליון המאוחד של "העיר" ו-"עכבר העיר", תחת השם והלוגו של ה"עכבר".

בשונה מהמהלך המיתוגי שעברה הרשת בשנים האחרונות, "העיר" לא יופיע בשם המקומון החדש והוא ייקרא - "הכי תל אביב", לאחר שבמהלך העבודה נשקל גם השם "כיכר העיר".

"הכי תל אביב" יופץ בחינם, כאמור החל מסוף השבוע הבא, בפיצוציות, קיוסקים ועל ידי דיילים ברחבי העיר. עורכי המקומון יהיו אלעד ליפשיץ, עורך "כל העיר" הירושלמי וסגנו, יוני סידון, אשר יעזוב את תפקיד העריכה שלו ב"כל העיר" לטובת העבודה על המקומון החדש.

יוני סידון הוא בנו של אפרים סידון שיכתוב מדור סאטירי יחד עם דני קרמן ושני בניו, תומר ואורי קרמן. אך הקשר המשפחתי המעניין עוד יותר הוא של רוני שוקן, בנו של מו"ל "הארץ", עמוס שוקן, שמקבל מדור במקומון החדש. יהונתן כהן, שדר ומגיש ערוץ הספורט, יחד עם עמית אהרונסון, שהיה עורך חדשות החוץ אצל גיא פינס, ישמשו כמבקרי האוכל (השניים כותבים מדור זהה ב"כל העיר"), איתי מאירסון יחזור לכתוב טור אישי ובנוסף, מדורים של אנסמבל "ציפורל'ה", יעל מרגלית ומדור "ארבעה אנשים" של עופר פרוסנר.

"הכי תל אביב" צפוי להכיל בעיקר תכני חדשות מוניציפאליים, ביקורות וסקירות, צרכנות וטורים אישיים. לדברי גורמים המעורים בפרטים, הפצת העיתון נולדה מהצורך לתת מענה למודעות הפרסום המקומיות דוגמת "מכירות חיסול בחולון", כפי שכינה זאת אחד מאנשי העיתון, ועם המעבר לפורמט המאוחד לא יימצא להם יותר מקום ב-"עכבר העיר".

מרשת שוקן נמסר בתגובה: "העיתון פונה לכל תושבי תל אביב ונוגע בכל תחומי החיים המשמעותיים. החל מהגיליון הראשון בשבוע הבא, נוכחותו ברחבי העיר תורגש באופן ניכר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully