וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישור סופי לערוץ הספורט של ONE

אמילי גרינצווייג

12.12.2010 / 16:04

מועצת הכבלים והלווין אישרה את עליית ערוץ הספורט של ONE ללא הגבלות על תכניו, כל עוד הוא משודר בחינם למנויי HOT ו-yes בחבילת הבסיס

המועצה לשידורי כבלים ולווין אישרה את העלאתו של ערוץ הספורט החדש, "ספורט ONE", ללא שיוטלו עליו מגבלות על התכנים, כל עוד הערוץ מוצע למנויי HOT ו-yes ללא תשלום, מלבד זה המשולם עבור חבילת הבסיס.

החלטה זו התקבלה בהמשך להחלטת המועצה לאשר את העלאתו לשידור של ערוץ הספורט של ONE אשר יכלול אירועי ספורט מענפים שאינם מרכזיים וכן משחקים בהשתתפות קבוצות ונבחרות ישראל במפעלים בינלאומיים. החלטה קודמת של המועצה אישרה את עליית הערוץ למנויי yes בלבד, מאחר ולאחד מבעלי הערוץ, ארנון (נוני) מוזס, ישנה אחזקה צולבת בחברת HOT. כאמור, בהחלטתה האחרונה הסירה המועצה גם מגבלה זו.

עוד קבעה המועצה כי אין מקום, בעת הזו, לבטל את חובות השידור של ערוץ הספורט הבסיסי, ספורט 5, באפיק 55, בעקבות הכנסת ערוץ ספורט מתחרה לחבילת הבסיס, בין היתר בשל התקציבים העומדים לרשותו ומשום שערוץ הספורט מפיק גם ערוצי ספורט בתשלום.

ניצן חן, יו"ר המועצה מסר: "המועצה סבורה כי העלאת הערוץ תרחיב את מגוון והיצע שידורי הספורט לצופי חבילת הבסיס ולחובבי שידורי הספורט בישראל. המועצה רואה חשיבות מיוחדת בהעלאת "ערוץ ONE" נוכח הצהרת מפיקיו כי הערוץ ישמש כבמה נוספת להצגת ספורט ישראלי על מרקע הטלוויזיה. המועצה מקווה כי ישודרו בערוץ גם תכנים זרים, אשר אינן משודרים היום במסגרת חבילת הבסיס, כפי שציינו מפיקי 'ערוץ ONE' בפניה".

מ-ONE נמסר: "אין תגובה".

בערוץ הספורט בחרו שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully