וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד עונה של "החצויה" נמכרה לחו"ל

13.12.2010 / 12:12

דורי מדיה, מפיקת "החצויה" מדווחת כי מכרה גם את העונה השנייה של סדרת הנוער המצליחה לדרום אמריקה בעסקה בשווי חצי מיליון דולר

חברת דורי מדיה גרופ מדווחת היום כי מכרה גם את פרקי העונה השנייה של סדרת הנעורים "חצויה" לחברת טרנר בדרום אמריקה. עד כה נמכרה הסדרה ליותר מ- 60 מדינות בתוך שנה וחצי מאז השקתה ב- HOT VOD .

שווי העסקה הנוכחית מוערך בכחצי מיליון דולר, כאשר השווי המוערך של כלל עסקאות המכירה מוערך בכ-2.5 מיליון דולר.

במסגרת ההסכם רשאית חברת טרנר לשדר את 45 הפרקים של העונה השנייה לטריטוריות דוגמת ברזיל, צ'ילה, ארגנטינה, קולומביה, מקסיקו ואורוגוואי. החברה מתכננת להשיק את העונה השנייה בחודש יוני 2011, עם תום שידור פרקי העונה הראשונה.

חברת טרנר היא חברת בת של טיים וורנר, המפיקה ומשדרת תכנים חדשותיים, בידוריים, אנימציה ותוכניות המתאימות לקהל נוער ומבוגרים צעירים מסביב לעולם.

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ מסר: "אנחנו שמחים להודיע על מכירת העונה השנייה של חצויה לחברת טרנר העולמית. העונה הראשונה של הסדרה גרפה רייטינג יוצא דופן בקרב הקהלים הצעירים של ערוץ בומרנג במקסיקו, ארגנטינה וברזיל. הצלחתה העולמית של חצויה, כמו גם קשרינו המתמשכים עם ערוצי ברודקאסט מרכזיים ברחבי העולם דוגמת טרנר, הם הוכחה נוספת ליכולת של דורי מדיה גרופ להפיק מוצרים באיכות הגבוהה ביותר, מוצרים בעלי נראות בינלאומית, עם יכולת לחצות גבולות".

  • עוד באותו נושא:
  • החצויה
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully