וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס סמולר ליעקב אחימאיר

אמילי גרינצווייג

13.12.2010 / 11:24

פרס סמולר לעיתונות בנושא העם היהודי, של ארגון הג'וינט, יוענק לאחימאיר על "הישג מתמשך במאמץ להביא את דבר יחסי ישראל והתפוצות אל הצופה הישראלי"

פרס סמולר לעיתונאות בנושא העם היהודי, יוענק ביום ג', 21 בדצמבר, לעיתונאי יעקב אחימאיר על "הישג מתמשך במאמץ להביא את דבר יחסי ישראל והתפוצות אל הצופה הישראלי".

וועדת השיפוט ציינה כי אחימאיר, נבחר לקבל את הפרס בזכות עיסוקו המשמעותי ביחסי ישראל והתפוצות, במסגרת תפקידו כעורך וכמגיש התוכנית "רואים עולם" בערוץ 1.

לדברי חברי הוועדה, שכללה את אמיר שביב ורלף גולדמן מארגון הג'וינט העולמי, אורי דרומי, מנכ"ל משכנות שאננים ואורלי דורון, דוברת ג'וינט ישראל, אחימאיר "מציג לצופה הישראלי במשך 14 השנים האחרונות, פסיפס מגוון ומרתק של העולם היהודי כפי שהוא בא לביטוי בפינות שונות , לעיתים אף נידחות בעולם, תוך כדי התמקדות ביחסים בין יהדות אמריקה לישראל, והצגת תמונה עדכנית של הדילמות, ההישגים וההתפתחויות של קהילות יהודיות בעולם".

יעקב אחימאיר שימש מראשית שנות השבעים כשדר בקול ישראל ובערוץ הראשון וככתב מדיני וכתב בוושינגטון. כיום יעקב אחימאיר עורך ומגיש את התוכנית רואים עולם, בערוץ 1, לעתים את תוכנית "הבוקר הזה" בקול ישראל ובנוסף מפרסם מאמרים במדור דעות בעיתון "ישראל היום".

פרס סמולר על סך $ 2,500 הניתן ע"י ארגון הג'וינט זו השנה השמינית מוענק על שמו של בוריס סמולר ז"ל ידיד ישראל, ואיש תקשורת ידוע, שהיה העורך הראשי של סוכנות הידיעות הטלגרפית היהודית והקדיש את כתיבתו המקצועית לסיקור נושאי ישראל-תפוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully