וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצה אחת הגישה הצעה למכרז הערוץ הייעודי בערבית

אמילי גרינצווייג

13.12.2010 / 17:31

עם תום מועד הגשת ההצעות למכרז הערוץ הייעודי בשפה הערבית, מתברר כי רק קבוצה אחת הגישה הצעה. הקבוצה מורכבת מכמה משקיעים עיקריים בשתי קבוצות שונות שרכשו את ספר המכרז

עם תום מועד הגשת ההצעות במסגרת המכרז לרישיון לערוץ הייעודי בערבית, מסתבר כי קבוצה אחת בלבד הגישה מועמדות, מתוך שמונה שרכשו את ספר המכרז.

הערוץ הייעודי בערבית הוא יוזמה שמתגלגלת כבר מספר שנים ולפחות פעמיים כבר נדחה מועד המכרז להקמתו עקב חוסר התעניינות מספקת מצד גורמים תקשורתיים ופיננסים.

בוועדת המכרזים נתקבלה הצעה אחת, של קבוצת HALA, המרכיבה כמה מהמשקיעים העיקריים שהיו מעורבים בשתיים מהקבוצות המרכזיות שהתגבשו לקראת המכרז. בין הגורמים שמופיעים בהצעה הבודדת שהוגשה על ידי הקבוצה נכללים: ענני ערוצים בע"מ, 3 סקטורס בע"מ, ביסאן – תקשורת, הפקות וייעוץ בע"מ, ג'עפר פרח, רן אדליסט, עמי הולנדר, רנד – חברה לרווחה נפשית למשפחה בע"מ, ניוסאונד אינטראקטיב בע"מ, לב הגליל תחבורה ורכב בע"מ, רשת – נגה בע"מ ובאסם ג'אבר, שאמור היה להתמודד בקבוצה נפרדת.

בהודעת מועצת הכבלים והלווין נאמר כי: "בימים הקרובים יתכנסו הגורמים הרלבנטיים, הן מטעם ועדת המכרזים והן מטעם מנהלת הסדרת השידורים לציבור, על מנת לבחון את ההצעה ואת עמידתה בתנאים המנויים במכרז".

ניצן חן, יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין מסר : "אני רואה חשיבות רבה בהקמת ערוץ ייעודי בשפה הערבית. המועצה עשתה כל אשר לאל ידה על מנת לאפשר את היתכנותו הכלכלית של הערוץ, וליתן אפשרות למירב הגורמים להגיש את הצעותיהם. בכוונת ועדת המכרזים להתכנס בשבועות הקרובים, על מנת לבחון את ההצעה שהוגשה, ועמידתה בתנאים שהותוו במכרז. כולי תקווה כי עם תום הבדיקות הרלבנטיות, תוכל הועדה להכריז על הזוכה במכרז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully