וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות תומכת ביישום הרפורמה בטלוויזיה החינוכית

אמילי גרינצווייג

13.12.2010 / 19:16

בעקבות פגישה בין מנכ"ל החינוכית, יפה ויגודסקי ואנשי ההסתדרות, מתברר כי עיקר הדיון הוא סביב פרישתם של 80 עובדים. בנוסף, הוגשה תביעה ע"ס 100 אלף שקלים ע"י עובד התחנה

ההסתדרות תומכת ביישום הרפורמה בטלוויזיה החינוכית, על פי דו"ח שטרן. בשבוע שעבר התקיימה פגישה בין מנכ"ל החינוכית, יפה ויגודסקי ויו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות אבי ניסן קורן, בה דובר על כך שההסתדרות מוכנה ללכת על דו"ח שטרן, שחלקו כבר יושם, כאשר עיקר הדיון הוא סביב פרישתם של 80 עובדים, בתנאים דומים לפורשי רשות השידור.

בתוך כך, הגיש אתמול (ראשון) מאיר מוטיל, צלם ויו"ר פורום הוועדים של עובדי הטלוויזיה החינוכית, המתנגד לרפורמה, לבית הדין לעבודה בת"א תביעת דיבה כנגד הטלוויזיה החינוכית והמנכ"ל ויגודסקי, על סך של 100,000 שקלים.

לדבריו, בחודש אוגוסט פורסמה כתבה שעסקה ברצון עובדי החינוכית להתאחד עם רשות השידור. במסגרת הכתבה תקפה אותו, לטענתו, ויגודסקי באמרה: "טענתו לגבי בזבוז כספי הציבור היא כהשלכת אבן בבניין הזכוכית שבנה סביב השקפת עולמו, שכן בדרך התנהלותו כצלם הנמנה עם העובדים הקבועים בתחנה, הוא ממעט למלא את תפקידו ונעדר מן העבודה".

בכך, טוען מוטיל בכתב התביעה, שהוגש באמצעות עו"ד צבי גלמן ממשרד אריאל שמר ושות', כי ויגודסקי העלתה טענות מופרכות ושקריות כנגדו במטרה לפגוע פגיעה חמורה בשמו הטוב, להכפישו ולהציגו באופן שלילי.

כמו כן, פורום הוועדים בטלוויזיה החינוכית שלח היום מכתב לעובדי החינוכית בדבר "התעללות בעבודה", כדבריהם. "הגענו להכרה ולמסקנה שאנו סובלים מהתעללות במקום העבודה שלנו", כך נכתב, "אנחנו, כחלק מכלל, מוכנים לעמוד ולעזור בנקיטת פעולות וצעדים אקטיביים על מנת לעצור התעללות זאת". עוד נאמר בהודעה כי הפורום יעדכן בקרוב על אופן הפעולה בו ינקטו להמשך הטיפול בנושא.

מהטלוויזיה החינוכית נמסר בתגובה: "אנחנו לא מתייחסים למו"מ. עם זאת, ללא יישום של הרפורמה, קיימת סכנה לקיומה של התחנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully