וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמירה: "הרשות תשקיע 1.2 מיליון שקל בפיתוח פורמטים"

אמילי גרינצווייג

14.12.2010 / 13:16

מנכ"ל הרשות השנייה, הודיע על היוזמה בכנס איגוד המפיקים. איגודי היוצרים מברכים על היוזמה, אך מדגישים כי הבחירה צריכה להיעשות על ידי הזכייניות ולא הרשות השנייה

איגודי היוצרים תומכים ביוזמת הרשות השניה להקצות משאבים לפיתוח פורמטים טלוויזיונים. עם זאת, מדגישים היוצרים, בחירת הפורמטים צריכה להיעשות בידי הזכייניות ולא הרשות.

מנכ"ל הרשות השנייה, מנשה סמירה, הודיע בדבריו בכנס איגוד המפיקים, כי בכוונת הרשות להשקיע סכום של 1.2 מיליון שקל בפיתוח פורמטים טלוויזיונים, כאשר בכל פורמט יושקעו עשרות אלפי שקלים, זאת במטרה לעודד את היוצרים בפיתוח הפורמטים. סמירה ציין כי בחירת הפורמטים תעשה על ידי הרשות השניה.

לדברי איגוד היוצרים, "הפיתוח הוא החוליה היסודית של כל יצירה טלוויזיונית, וההשקעה בו חיונית ביותר על מנת שבסופו של דבר תעלינה על המסך דרמות איכותיות ומגוונו. עם זאת, הרשות צריכה להותיר בידי גופי השידור את ההחלטה אלו פרוייקטים יזכו לפיתוח בתקציב החדש ואילו לא. זאת כמובן תחת כללים ברורים של הרשות, שתיקבע אלו יוצרים זכאים למענק (צעירים למשל) ומה גובהו של כל מענק".

"לפרוייקטים שיקבלו מענק פיתוח יש סיכוי ממשי להגיע להפקה", מדגישים היוצרים, "רק אם מלכתחילה ייבחרו בידי גופי השידור, והרי זו המטרה של הרשות ושל היוצרים - להגדיל את הפלורליזם על המסך באמצעות כמה שיותר תוכניות איכות מקוריות".

מהרשות השניה נמסר בתגובה: "בסופו של התהליך גופי השידור יחליטו במה להשקיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully