וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אתה, "נשר"?

אמילי גרינצווייג

14.12.2010 / 22:09

במהלך דיון נוסף במשפטה של ליאורה גלאט ברקוביץ' נגד "הארץ" וברוך קרא, העיד היום משה נוסבאום כי אכן נפגש עם ראש צוות החקירה בזמנו, אך הכחיש כי הוא המקור המכונה "נשר"

התפתחות במשפטה של ליאורה גלאט-ברקוביץ נגד העיתונאי ברוך קרא ועיתון הארץ בעקבות חשיפתה כמקור בפרשת "האי היווני".

כתב חדשות 2, משה נוסבאום הודה היום (שלישי) מעל דוכן העדים כי נפגש עם ראש צוות החקירה דאז, ערן שנדר, לבקשתו של האחרון, והציג בפניו את המסמך המודלף שהציג מוקדם יותר בשידור. למרות זאת, נוסבאום הכחיש כי הוא המקור המשטרתי, שכונה "נשר".

גלאט ברקוביץ', לשעבר בכירה בפרקליטות מחוז מרכז, שהדליפה ב-2003 את פרשת סיריל קרן, טוענת בין היתר בתביעתה, שהוגשה על ידי עורכי הדין צביקה בר נתן ורקפת פלד, כי קרא (אליו העבירה את המסמכים - א.ג) העביר את המסמכים למשה נוסבאום מחדשות ערוץ 2, אשר פרסם אותם בשידור.

יותר מכך,טענת התביעה היא כי נוסבאום הוא המקור, שכונה "נשר", אשר נפגש בינואר 2003 עם ראש צוות החקירה המשטרתי דאז, ערן שנדר, והראה לו עותק של מסמך ממשרדה של גלאט ברקוביץ שעסק בחיקור דין לגבי קשריו של אריאל שרון עם המיליונר סיריל קרן.

היום (שלישי), במהלך חקירתו כעד הודה נוסבאום כי נפגש עם שנדר והראה לו את המסמכים זאת, לדבריו של נובסאום, לאחר ששנדר טען כי יש בידיו את המסמכים וכי הוא מעוניין לראות את המסמך אותו הציג נוסבאום בשידור. בתגובה, שאל את נוסבאום עו"ד בר נתן, האם אינו מכיר את השימוש בהונאה ככלי חקירה משטרתי.

כאמור, במהלך החקירה הכחיש נוסבאום את היותו "נשר" וחזר ואמר "מצפוני שקט", תוך שהוא מציין כי המסמכים כבר הוצגו במהדורת החדשות ועל כן לא מדובר בעניין סודי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully