וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחר" של רון מיברג נסגר

אמילי גרינצווייג

19.12.2010 / 10:31

אחרי שנה של פעילות, מתוכה עשרה חודשים בתשלום, נסגר אתר האינטרנט של רון מיברג. בפוסט הפרידה כותב מיברג: "לכישלון הזה יש אב אחד: אני. היה לי רעיון. הוא לא עלה יפה"

מגזין "אחר" של העיתונאי רון מיברג נסגר, לאחר כשנה של פעילות.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לפני כחמישה חודשים הודיע מיברג כי קצב העלאת הכתבות לאתר יואט וזאת בשל בעיות כלכליות. בפוסט אחרון באתרו כותב מיברג "היום, כשנה מאז עליית "אחר" לאוויר - האתר נסגר. לכישלון הזה יש אב אחד: אני. היה לי רעיון. ניסיתי אותו. הוא לא עלה יפה".

עוד כותב מיברג "האתר עלה כסף רב מכיסי הפרטי בלבד. המשך הפעלתו גבלה בחוסר אחריות מבחינתי. לא אנקוב בסכום, אבל הוא היה משמעותי. המשקיעים הנוספים ב'אחר' היו מנוייו, מי שעזרו בהקמתו ובתפעולו והכותבים שבחרו להמשיך ולכתוב, גם אחרי שהפסקתי לשלם שכר סופרים אחרי חצי שנה שאפתנית אך נטולת כיסוי.מי שנותרתי להם חייב כסף, משגגה או מחוסר אמצעים, מוזמנים לפנות אלי ישירות. אם נשארו כאלה - חובם יפרע. פער התיווך האידיאולוגי בין החזון - מגזין אינטרנט רב כותבים בתשלום בתחומים המעניינים אותנו - לתוצאה - חוסר יכולת לספק את הסחורה המובטחת ברמה ובתדירות שאליה שאפתי, הרג את 'אחר' ".

מיברג מוסיף "אם בעתיד, הקרוב או הרחוק, יהפוך מודל המנויים בתשלום לחזות פני האינטרנט, אינני יודע. אני לא הצלחתי. אין גאווה בכישלון. אבל זה גם לא מוות במשפחה. הייתי על סיפון הרפתקאות עיתונאיות אחרות שטבעו. זה תמיד קרה בבוקר שבו התעוררנו וגילינו שאנו הקוראים היחידים של עצמנו. אני מבקש להודות למקימים, למפעילים, למי שדאגו שהאתר יישאר באוויר, למנויים, לקוראים ללא מנוי, לכותבים ולמגיבים. הם הצליחו חלק מהזמן להבין לאן אני מכוון".

מגזין "אחר" הושק לפני כשנה, כאשר חודשיים לאחר מכן החל מיברג לגבות תשלום עבור קריאת תכניו. על צוות כותביו נמנו רן אדליסט, בעז גאון, אליעזר יערי, נילי לנדסמן, עו"ד רונאל פישר, נעם שיזף ודנה קסלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully