וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי בר זיו מחליף את דודיק כץ ב"גלובס"

אמילי גרינצווייג

19.12.2010 / 11:56

דודיק כץ, המשנה למנכ"ל סחר ב"גלובס", מצטרף כשותף ומנכ"ל משרד הפרסום AVRAHAM. מוטי בר זיו, סמנכ"ל "ידיעות תקשורת", יחליף אותו בתפקיד

מוטי בר-זיו מונה למשנה למנכ"ל לענייני סחר ב"גלובס". בר-זיו (38), שימש עד היום כסמנכ"ל ב"ידיעות תקשורת". במסגרת תפקידו יהיה בר-זיו אחראי על כל פעילות מכירת המדיה והסחר ב"גלובס". הוא יכנס לתפקידו בפברואר 2011.

במסגרת תפקידיו הקודמים עסק בר-זיו בניהול ובמכירות ב"ידיעות תקשורת". בר-זיו הינו בעל תואר ראשון במדעי החברה, ותואר שני בלימודי משפט מאוניברסיטת בר אילן.

מנכ"ל "גלובס", איתן מדמון מסר: "אני מברך את מוטי בר-זיו לרגל הצטרפותו ל"גלובס" ובטוח ביכולתו להמשיך ולהוביל את "גלובס" להישגים מרשימים".

בר זיו מחליף בתפקיד את דודיק כץ שמצטרף כשותף במשרד הפרסום AVRAHAM, שם ישמש המנכ"ל. בין לקוחותיו הובלטין של משרד AVRAHAM נמצאים נייצ'ר ואלי, רד בול, יגואר, הולנדיה, עולם הקולנוע ואליישר.

כץ (39) החל את דרכו ב"גלובס" לפני כ-7 שנים כסמנכ"ל מסחרי, ובשנתיים האחרונות מונה למשנה למנכ"ל וריכז את כלל הפעילות המסחרית של העיתון במהדורת הפרינט ובאתר, כן היה אחראי על ספריית "גלובס" ועל מחלקת המינויים של העיתון.

איתן מדמון ,מנכ"ל גלובס מסר: "אני מודה לדודיק על שבע השנים שכיהן בתפקידו ב'גלובס'. מצאתי בו חבר טוב, כישרון נדיר, יצירתיות מבריקה והישגים יוצאי דופן, אשר תרמו רבות להעצמתו של 'גלובס'. אני מאחל לדודיק הצלחה גדולה בדרכו החדשה".

כץ אמר כי "אני גאה ושמח להצטרף ליריב אברהם כשותף ובטוח שאוכל לתרום מניסיוני הניהולי להמשך הצלחת המשרד. אחרי 7 שנים נפלאות ומרתקות ב'גלובס', בהן נפלה בחלקי הזכות להוביל את מחלקות המכירה במהדורה המודפסת, באתר ובמינויים, ולהיות חלק מההנהלה שהובילה את העיתון להישגים, בחרתי לצאת לדרך חדשה. אני רוצה להודות לאיתן מדמון ולכל העובדים המדהימים שבלעדיהם לא הייתי יכול לנצח. אני מאחל ל'גלובס' להמשיך ולהוביל את העיתונות הכלכלית גם בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully