וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT קומדי סנטרל יוצא לדרך

אמילי גרינצווייג

21.12.2010 / 14:32

בשבת הבאה זה קורה: HOT קומדי סנטרל הוצג היום במסיבת עיתונאים עם כוכבי הערוץ, התכניות המקומיות החדשות, ברכה מנשיא MTV העולמי וקטעים מקונאן וג'ון סטיוארט. יהיה מצחיק כנראה

דייב שחר

צילום: דייב שחר עורך: רן צימט

HOT הציגה היום (שלישי) את ערוץ HOT קומדי סנטרל, בהפקת ענני תקשורת, שיושק בארץ ב- 1.1.11, וישודר באופן בלעדי ללקוחות החברה באפיק 6, ששימש בשנים האחרונות את ערוץ ביפ, אותו החליטו בחברת הכבלים להוריד לפני מספר חודשים.

אהד אשכנזי, מנהל הערוץ, הציג את התוכניות החדשות שיעלו בערוץ, ואמר כי בשנה הראשונה לקיומו יעלו בו שש תכניות מקור חדשות, מתוך שמונה שיצאו כבר לפיתוח, שכולן יופקו על ידי מפיקים חיצוניים.

בין תוכניות המקור שיועלו – "עונת החתונות וצרות אחרות" עם דנה מודן ורועי לוי בעונה חדשה, RED BAND ו"קאמבק" - התוכנית היומית החדשה של הערוץ עם אורי גוטליב.

בין תוכניות הרכש שיעלו בערוץ: "קונאן", תכנית הלייט נייט של קונאן אובראיין המשודרת ברשת TBS האמריקאית, אליה עבר לאחר הפרישה המדוברת שלו מ-NBC, שתשודר בימים ב'-ה', "הדיילי שואו עם ג'ון סטיוארט ו"דו"ח קולבר", שיעלו במהדורה שבועית בניגוד לשידור היומי שלהן בארה"ב, "השטויות שאבא שלי אומר", "טוש מחובר" "הגריל של..." מייק ומולי ו"מיסטר סאנשיין".

יורם מוקדי, סמנכ"ל תוכן HOT, אמר הבוקר במסיבת העיתונאים: "כחברה המובילה בתחום הפקות המקור בישראל, אנו רואים בחיבור עם ערוץ הקומדי סנטרל שילוב מנצח שגם יכבוש את לב הקהל המקומי וגם יביא בשורה אמיתית ליוצרים בישראל", והוסיף: " כפי שעשתה HOT עד היום, בכוונתו לעבוד עם מגוון רחב של מפיקים ויוצרים ולהרחיב את ההשקעה שלנו בהפקות המקור בזירת ההומור. אחת המשימות העיקריות העומדות לנגד עינינו היא לגלות ולטפח את דור העתיד של הקומדיה הישראלית ובהתאם לכך אנו מתכוונים להשקיע נמרצות בפיתוחים ייחודים ולעשות ככל שביכולתנו להפיץ את הכישרון הישראלי גם מקומות נוספים בעולם".

יו"ר ונשיא MTV International, ביל רודי, עלה בברכה מוקלטת במהלך מסיבת העיתונאים, וציין כי הוא רואה את ישראל כ"מרכז של קוליות", במיוחד לאור ההצלחה של תכנים ישראלים בחו"ל והוסיף: "ישראל הפכה בשנים האחרונות למרכז השפעה לפיתוח תוכניות ופורמטים בכל העולם".

בנוגע לשיתופי הפעולה עם זכיינית ערוץ 2 רשת, לעומת "ביפ" שהיה ערוץ של קשת, אמרה אורלי אטלס-כץ, מנכ"ל VIACOM ישראל: "אכן נרכשו תכנים מרשת וכן יתקיים שיתוף פעולה בשידורים, כמו שמתקיים גם עם ערוץ 10. אנו פונים ונשמח לשיתופי פעולה עם כלל גורמי התקשורת". לשאלה האם שיתוף פעולה דומה עם קשת אפשרי, ענתה כי הדבר ייתכן, אך לא נעשתה פנייה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully