וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ימריאו בלעדינו

אמילי גרינצווייג

27.12.2010 / 13:54

רדיו אקו 99FM יחליף את גלי צה"ל בהפקת ערוצי השמע בטיסות "אל על" מתחילת ינואר. בתחנה הצבאית טוענים שביקשו להסיר את הערוצים שלהם עקב הפרת הסכם בלעדיות

החל מחודש ינואר, ערוצי המוזיקה של "אל על" יערכו על ידי תחנת הרדיו אקו 99 FM, זאת לאחר שגלי צה"ל סיפקה את השרות בשנתיים האחרונות.

ערוצי המוזיקה של "אל על" היו באחריות גלי צה"ל וגלגלצ, במסגרת שיתוף פעולה עם חברת התעופה, שאחד מתנאיו היה כי כלל ערוצי השמע יהיו בעריכה המוזיקלית של התחנה הצבאית באופן בלעדי.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי לפני מספר שבועות דרשו בגלי צה"ל את סיום שיתוף הפעולה והסרת הערוצים לאחר שלערוצי המוזיקה נוסף ערוץ של תחנת אקו 99 FM – בו שודרה תוכניתם של אביעד קיסוס וטל ברמן. כאמור, בגלי צה"ל נטען כי ההסכם היה אמור להיות בלעדי ולכן זעמו על הפרתו, לכאורה, וביקשו להסיר את הערוצים שלהם בטיסות "אל על".

כך, יעלו בתחילת ינואר ערוצי המוזיקה החדשים שנערכו באקו 99 FM, תחת ניהולו האומנותי של אלדד קובלנץ ו-"ברונקה ובנצי בע"מ", עבורם לא ייגבה תשלום נוסף.

מגלי צה"ל נמסר כי: "היה חוסר שביעות רצון מהדרך שבה שיתוף הפעולה עם 'אל על' מתנהל ובתחילת החודש מפקד התחנה פנה לחברה בבקשה להסיר את כל ערוצי המוזיקה. ידוע לנו כי 'אל על' פנתה למספר תחנות רדיו לנסות ולערוך ערוצים חדשים בזמן קצר על מנת למלא את החסר, ואנו מאחלים לכולם בהצלחה".

מישל קרמרמן מנכ"ל רדיו אקו 99 FM: "אנו שמחים על הרחבת שיתוף הפעולה עם 'אל על', חברת התעופה המובילה של ישראל, שהחליטה לרענן את ערוצי המוזיקה והבידור ובחרה באקו 99 FM, הרדיו הכי טוב בסביבה, להציג ערוצי מוזיקה חדשניים ומרעננים. אנו בטוחים שנוסעי 'אל על' ייהנו משעות רבות של מוזיקה מצוינת שנערכה במיוחד בשבילם".

טל קלדרון, מנהל התוכן והמדיה ב-"אל על": "אנו עוסקים באופן קבוע בשדרוג חווית הטיסה על כל תחומיה. השת"פ עם אקו 99 FM מביא איתו חדשנות ורעננות לערוצי הרדיו והמוסיקה במטוסים. הצוות המקצועי של התחנה בנה וערך מבחר ערוצים ע"פ דרישות וצרכי הנוסעים ואנו בטוחים כי תמהיל הערוצים החדש ימשיך את שביעות הרצון הגבוהה של נוסעינו מחווית הטיסה בכלל ומערוצי המוסיקה בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully